Patkaaa Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Heisann, Gutt, 19 år. Søkte på stilling som kunderådgiver i bank, og etter å ha kommet meg gjennom hele prosessen klarte de å "lese av feil på CV'en min", og trodde at jeg var fylt 20. Det er jeg ikke, og ble dermed vist døren. Kipt å få den beskjeden, men har på mange måter gjort et godt inntrykk og stiller sterkt neste høst, når jeg har fylt 20. Spørsmålet mitt er ; kjenner dere til jobber hvor jeg kan jobbe kveld/natt? Kunderådgiver i bank virket interessant, da jobbtidene var fra 16.00 til 24.00. Kunne godt tenkt meg å jobbe som kunderådgiver andre plasser, men litt usikker på hvem som tilbyr disse åpningstidene. Er også åpen for andre tips til jobber som har disse ordningene, men vil ikke jobbe f.eks. på gamlehjem. Takker! Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Det var en dårlig beskjed å få, likevel har du fremtiden å se opptil. Matlevering og strøm (salg i callsenter) hadde kanskje vært noe. Er du en omsorgsperson? Da passer barnehage, hjemmetjenesten, eldrehjem m.m. Endret 1. november 2017 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Patkaaa Skrevet 1. november 2017 Forfatter Del Skrevet 1. november 2017 Det var en dårlig beskjed å få, likevel har du fremtiden å se opptil. Matlevering og strøm (salg i callsenter) hadde kanskje vært noe. Er du en omsorgsperson? Da passer barnehage, hjemmetjenesten, eldrehjem m.m. Får vel gå rundt og glede meg i ett år, jeg Matlevering og strøm, hva tenker du på da? Eneste jeg har erfaringer med, er Fjordkraft, men de har ikke kveldsåpent. Lyse ( her i Rogaland ), har callcenter 24/7, men aldersgrensen er visstnok 22.. Iallefall på de stillingene jeg har sett. Er ikke en omsorgsperson. Som nevnt over, vil jeg ikke jobbe i typ. gamlehjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå