AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hei En av mine favoritt artister kommer til Norge snart og har kjempe lyst til å dra. Mange av vennene mine er ikke så stor fan av artisten, men kjenner et par som er det, men har ikke akkurat så lyst til å dra med dem. Nå lurer jeg på om det er verdt at jeg drar til konserten alene? Samtidig føler jeg meg som en "loner" om jeg drar alene. Skal jeg bare si fuck it og dra eller bare glemme hele greia? Anonymous poster hash: 19341...a0e Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Har dratt på konsert alene flere ganger. Anbefales, for da kan du konsentrere deg om musikken og stemningen, ikke masse folk som maser på deg. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Det er ikke noe problem å dra på konsert alene. Det har jeg gjort flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Gjorde det senest nå på søndag og det var veldig ålreit. Kviet meg litt, men er faktisk ingen som bryr seg. Bare å nyte Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hvilken artist skal spille? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Hvilken artist skal spille? 6LACK Anonymous poster hash: 19341...a0e Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Å dra alene er det aller beste på konsert. Da trenger du ikke tenke på hvor de andre er i mengden, eller hva de vil syns hvis du synger eller hopper eller roper. Det er rett og slett veldig befriende å ikke måtte forholde seg til en gjeng med folk. F.eks. hvis jeg er på konsert med broren min står han hele tiden og ser på hva jeg gjør, føler meg nesten overvåket. Man styrer rundt med mobiltelefoner, ringing for å samle alle, HVOR ER DU JEG ER HER BORTE og masse dilldall som ikke har noe med konserten å gjøre. Endret 31. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Dei fleste konsertane har eg gått på aleine. For dei som synest konsert er synonymt med å drikke seg passe berusa så forstår eg at det kan vere uforståeleg, men folk er forskjellige. Under konserten kommuniserer eg ikkje med andre uansett, så det betyr ikkje stort frå eller til om eg er aleine eller med andre. Eg gjekk på konsert ein gong med ein kamerat utan at nokon av oss hadde tenkt å innta alkohol. Eit par jenter me prata med tidlegare på kvelden forsto ikkje heilt korleis det gjekk an. Har du lyst til å gå på konsert så går du på konsert. Har du aldri gått aleine før så gje det i det minste eit forsøk. I verste fall likte du det ikkje og då fann du ut av det. I beste fall var det ei god oppleving og du har lært at du kan gå aleine ved seinare anledningar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg drar aldri på konsert for å drikke meg full. Da er liksom de 6-700 kronene billetten koster helt bortkasta. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Når jeg og dama stikker på konsert, så sier vi "ses etter konserten" når vi går inn døra. Jeg drikker heller ikke når jeg går på konsert, og det er det to grunner til. Jeg gidder ikke bli pissatrengt under konserten, og jeg nyter konserten best edru. Blir heller med på nachspiel på pub eller bar etter konserten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Min beste konsertopplevelse var alene. Begge kompisene som egentlig skulle være med var syke eller noe, husker ikke helt. Jeg lurte på om jeg skulle selge billetten, men tenkte faen heller, jeg går likevel. Tok et minutt å glemme at jeg var "alene", og moshpiten var uansett så intens at vi sannsynligvis ikke hadde sett hverandre igjen før etterpå. Slipknot@Rockefeller 2005. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Drar på konsert alene flere ganger i måneden, og det funker alltid fett. Det blir selvfølgelig en feter opplevelse sammen med venner, men jeg koser meg alltid alene og jeg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Det spørs kva du vil ha ut av kvelden. Om du er ute etter musikken så kan du like gjerne dra åleine, det er ikkje som at du får snakka særlig med vennane dine under konserten likevell. I tillegg er det greit å kunne bevege deg fram mot scena utan å heile tida prøve å ikkje rote deg for langt frå dei andre. Men dersom målet er å ha ein fyllefest med vennane dine, så er det kanskje ikkje så mykje å reise på konsert åleine etter. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Å dra alene på konsert er like bra (om ikke bedre) enn å dra med andre. Er selv mye på konserter. Noen ganger er jeg alene og noen ganger er jeg med andre. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Jeg drar -helst- på konsert aleine! Så får jeg gjort som jeg vil. Jeg skal vise bandet/artisten at jeg setter pris på musikken, headbange, vise at jeg kan teksta. Jeg kan ikke hefte meg med folk som skal stå der som pinner. Her tar artisten seg tid til å ta en tur innom byen, så skal man bare stå der? Nei takk ^^ Jeg synes det er best å dra aleine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå