CastleLord Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Tusen takk for gaven min SS! Den var sannelig full av nyttige ting til kjøkkenet. De nye måleskjeene kommer nok godt til ved senere anledninger. Koppen var og et bra valg. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jeg fikk en gavepakke med såpe, body lotion og håndkrem. Kjempefornøyd! Fikk også med en lapp med rebus, sikkert for å finne ut hvem det er som har sendt. Etter mye grubling vet jeg kanskje hvem det er, men er ikke helt sikker Morsomt å se at noen har brukt tid på gaven Tusen takk til den som sendte til meg! Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg fikk en tskjorte uten motiv, det er helt greit da jeg leste du ikke fant slikt der du bor.Og 2 flaxlodd hvor jeg vant 25kr på det ene. Tusen takk. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg fikk godteri og et gavekort på Meny. Tusen takk, nissen, godteri er alltid bra og gavekortet kom godt med til nyttårsmiddagen! 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2017 Her er oversikten over hvem som sendte til hvem: Tusen takk til alle som var med i årets Secret Santa! Takket være dere så ble det nok en suksess Vi ses igjen til neste års Secret Santa Godt nyttår! 5 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Ikke alle som fikk med seg SS i denne omgangen som var nuh. :/ Endret 5. januar 2018 av traskas waits for alice Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 Det var et mindre antall deltagere i år enn tidligere, det stemmer. Men likevel ble det en suksess i år også, og det er hvertfall jeg fornøyd med. Med det sagt så håper jeg vi får flere deltakere i 2018, da jeg planlegger å sette det i gang mye tidligere, samt få spredd ordet litt mer. Setter pris på alle dere som var med i 2017, og håper dere blir med i 2018 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 100% gavemottakelse er kjempebra. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Tidlig start i 2018? 1 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Blir det noe snart da? ?? 1 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Venter jeg også. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Blir det ikke noe i år? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Hm, ser ikke ut som OhEasy har skrevet innlegg på forumet siden 18/8-18. Hvem har lyst til å være med på secret santa 2018? Endret 25. november 2018 av Buzz lightyear Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 OhEasy har gitt seg som moderator og er ikke så aktiv her inne lenger. Om ingen andre tar på seg ansvaret med å lage i år så blir det ikke noe. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) OhEasy har gitt seg som moderator og er ikke så aktiv her inne lenger. Om ingen andre tar på seg ansvaret med å lage i år så blir det ikke noe. Hvis de som har lyst til å være med, melder seg innen 5. Desember (folk trenger litt tid på å kjøpe gave og sende den). Så kan jeg organisere hvem som sender til hvem over PM. Jeg har vært med en gang tidligere så jeg vet litt om hva som kan gå galt. Vi beholder listen over de som er utstengt fra secret santa. Foreløpig påmeldte for secret santa 2018: direkte knottsau Hotel Papa Endret 1. desember 2018 av Buzz lightyear Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg blir gjerne med:) Lenke til kommentar
direkte Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jeg vil også bli med ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå