Raspeball Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg har anskaffet gave, men den blir iike sendt før på mandag 11. desember, av logistiske årsaker. Jeg er klar over at fristen er satt til 10. desember, men jeg håper det går greit med en dag forsinkelse. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2017 Det kan vi nok leve med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Sender imorgen, idag eller igår Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Da gikk fristen for sending ut i går, og håper alle fikk avgårde sin gave Hvis man ikke har fått sendt ennå, send meg en PM så jeg får oversikt over det. Vennligst si i fra i tråden når dere mottar gaven deres. Så er det bare å glede seg til jul! Endret 11. desember 2017 av OhEasy Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Hva er brevpost? Pakke? Hvor finner man dette man kaller "Postkontor"? Jeg har hørt om e-post, men fysiske pakker? Er det ikke bare julenissen som kjører sånt da? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Pakke på posten er noe som er gratis å få fra Kina men som koster en tarifftime å sende innad i Norge ? 2 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Fikk gave i dag 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Så selv om jeg meldte meg på, ble jeg ikke registrert. gg Endret 13. desember 2017 av Star Fox Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Så selv om jeg meldte meg på, ble jeg ikke registrert. gg Slik melder du deg på: Send en PM til meg med følgende informasjon (merk tittelen med "Secret Santa 2017"): Fullt navn Adresse Poststed/nr. Eksempel: Ola Nordmann Det Kongelige Slott 0010 Oslo Påmeldingsfrist: Frist for å melde seg på er mandag 27. november (obs! Med forbehold om endringer). Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) *shrugs* Min feil. Endret 13. desember 2017 av Star Fox Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2017 Det står som nevnt over her i førstepost, samt at jeg la ut en påminnelse her. Synd at du ikke fikk blitt med i år, men det er alltids neste år igjen Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Fikk pakke i går, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Pakke mottatt! Den må muligens åpnes før julaften (evt. i romjula en gang), da jeg er på farten i jula og allerede har en del bagasje. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Pris: Minstepris: 100 kr Makspris: 300 k Minstepris faktisk, det blir for dumt. Krav om at tingen ikke skal være søppel, som f.eks. et brukt sugerør, er greit. Minstepris er da greit. Noen guidelines må til. Enig. I dagens samfunn er det blitt et greit kjøpepress for å si det mildt, så synes det er helt greit med noen retningslinjer her Så det er ikke lov å gi noe som ikke koster penger? Hva hvis man finner en trebit i skogen og spikker en figur? Uansett så er det mye søppel å få tak i for en hundrelapp som ikke vil glede noen. Retningslinjer for gavene er greit, minstepris er ikke greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Du får lage deg en egen hjemmelaget secret Santa tråd da vett Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Det vil oppnå hva? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 At du forsurer en annen tråd en denne. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Er du så sensitiv at du synes min mening om minstepris er forsuring? Pris < kvalitet er et godt standpunkt uansett hva det gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå