coby Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Hei. Jeg klarte å dele et upassende bilde ved et uhell, og ble bannet. Tror de banna IP-adressen min. Fjernet kapsler og logg, men funker ikke, fremdeles banna. Norsk forum side innen trening. Noen som har peiling på hvordan jeg kan få komme inn igjen? Noe med IP adressa å gjøre? Endret 31. oktober 2017 av coby Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 VPN? Hmm? Har det ja, men hvordan kan det funke? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 På noen sider fungerer det å bare bytte nettleser. Prøv det. Hvis ikke kan du prøve vpn, mange vpner har gratis prøvetid. Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 På noen sider fungerer det å bare bytte nettleser. Prøv det. Hvis ikke kan du prøve vpn, mange vpner har gratis prøvetid. VPN funket! Takk takk! Men jeg kjørte fra USA, vpn derifra. Eller skal jeg velge et annet land? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Om du bor i Norge er det best å bruke norsk eller svensk server mtp ping og hastighet. Du trenger ikke å bruke server i utlandet for å komme innpå en side du er bannet på. Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Om du bor i Norge er det best å bruke norsk eller svensk server mtp ping og hastighet. Du trenger ikke å bruke server i utlandet for å komme innpå en side du er bannet på. Men hva skjer når jeg bruker svensk server? Er dette ekstra kostnader? Beklager om jeg er litt blakk på det området der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Nei, ingen ekstra kostnader. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Ikke på de vpn-tjenestene jeg har benyttet meg av tidligere Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Nei, ingen ekstra kostnader. Hvordan foregår det da? Kjører den fra et annet sted elr no? Lenke til kommentar
coby Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Ikke på de vpn-tjenestene jeg har benyttet meg av tidligere Jeg bruker Hola VPN? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Du kobler deg til en server i utlandet og den porter koblingen din inn til nettsiden du vil bruke. Det koster det samme uansett hvor mange eller lange koblinger du bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå