Blib Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har tittet innom sidene til spillet nå, gått gjennom screenshots og lest en del om selve spillet. Men jeg er enda ikke sikker på om jeg gidder skaffe meg det. Noen som vil hjelpe? Altså, jeg *elsker* RPG-sjangeren. Er ikke alle spillene jeg likte, men i bunn og grunn er RPG yndlingssjangeren min. Men Star Wars er ikke det. Jeg synes ikke filmene er noe særlig mer enn "et par gode filmer", spillene hittil er heller ikke mer enn "bare noen andre spill der ute." Eneste av dem jeg har prøvd har vært Jedi Knight 2, som jeg faktisk likte for en liten periode, men når det var ikke akkurat høydepunktet i gaminglivet mitt kan du si. Noen som tør tippe på om jeg kommer til å like KotOR? Liker dere det? Hvorfor? Hva er så bra med det? Eventuelt hvorfor liker dere det ikke selvsagt NB: Skal ha det til Xbox ja, hvis ingen tok det med en gang Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Vel har kjøpt meg dette spillet til PC og der vet jeg der en en del ektra ting med. Men uansett har spilt det i 3 timers "spilletid" nå, altså effektivt. Synes det er utrolig morsomt, har ikke hatt det så gøy med et spill siden BG1(!) Så ja, jeg anbefaler det på det sterkeste. I alle fall på PC. edit: Det er gøy på grunn av: *store områder *sidequests *frihet *episk plott *party systemet *virker som bra kamp system *flott sett med D&D lignende regler, selv om kamp er realtime Endret 9. desember 2003 av SBS Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 spillet har ikke så mye frihet som morrowind for eksempel. Men det er kult for det om. Absolutt verdt å få tak i! Og hvis dette er noen trøst for deg så er det ikke lukas arts som står bak utviklingen, det er det BioWare som har stått for. Og spillet kan langt ifra sammenlignes med noen av de andre spillene lukas arts har gitt ut.. Lenke til kommentar
Covenant Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 kotor er for alle Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Får vel kanskje koste på meg dette spillet, jeg óg. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 skaff deg dette spillet ja.. veldig bra spill.overasket meg flere ganger og klarte aldri å legge det fra meg. modd xboxen og hent ned spill...lønner seg veldig. men dette er et av spillene jeg ville kjøpt Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 skaff deg dette spillet ja..veldig bra spill.overasket meg flere ganger og klarte aldri å legge det fra meg. modd xboxen og hent ned spill...lønner seg veldig. men dette er et av spillene jeg ville kjøpt Oppfordring til piratkopiering IKKE populært her på forumet... Du setter deg opp for ris på stumpen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du trenger ikke være særlig redd for at det skal være sånn som de "par gode filmene" om Star Wars du har sett. Handlinga er satt til flere tusen år før SW-filmene på 70-/80-tallet. Mye av teknologien er den samme, men hele historien er veldig annerledes. Dette er lenge før The Empire og Darth Vader. Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg er ikke en særlig RPG fan ( har bare fullført 3 renspikka RPG spill). Men dette spillet tror jeg nok jeg skal skaffe meg. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 spillet har ikke så mye frihet som morrowind for eksempel.Men det er kult for det om. Absolutt verdt å få tak i! Og hvis dette er noen trøst for deg så er det ikke lukas arts som står bak utviklingen, det er det BioWare som har stått for. Og spillet kan langt ifra sammenlignes med noen av de andre spillene lukas arts har gitt ut.. Ikke diss med LucasArts Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Liker ikke Star Wars generelt, men elsker kotor! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 skaff deg dette spillet ja..veldig bra spill.overasket meg flere ganger og klarte aldri å legge det fra meg. modd xboxen og hent ned spill...lønner seg veldig. men dette er et av spillene jeg ville kjøpt Jeg skal late som jeg ikke leste det. Dette var litt i grenselandet, men vær likevel klar over vår nulltoleranse mot piratkopiering og oppfordring til dette. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 skaff deg dette spillet ja..veldig bra spill.overasket meg flere ganger og klarte aldri å legge det fra meg. modd xboxen og hent ned spill...lønner seg veldig. men dette er et av spillene jeg ville kjøpt Jeg skal late som jeg ikke leste det. Dette var litt i grenselandet, men vær likevel klar over vår nulltoleranse mot piratkopiering og oppfordring til dette. Dere pleier vel å slå ned på mindre ting enn dette? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Synes KOTOR var ganske fett, men ble litt skuffa over at replay-valuen er ganske lav. Spillte først gjennom som "good" og siden halveis gjennom som "bad" men la det fra meg fordi alt som skjedde var veldig likt historien jeg opplevde første gang. Hadde venta meg noe litt bedre fra skaperne av Baldur's Gate. Spillet er også littegranne buggy i kampsystemet og på noen andre ting, men dette så lite at det kan med fordel oversees. SW:KOTOR regelsett er forresten basert på WestEnd's gamle Star Wars pen & paper RPG. Uansett, anbefales! Men ikke forvent deg de helt store overraskelsene når du spiller det om igjen. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Spilte selv igjennom spillet 3 ganger på Xbox, og nå får jeg nok snart lyst til å spille igjennom det enda en gang! Jeg syntes det var digg å spille før Empire og alt det der, det var Star Wars overalt, men på en ny måte.. Vil anbefale deg å skaffe spillet og eventuelt alle andre som lurer på det samme, tror ikke du vil angre! Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 beklager forrige innlegget men kotor er pro spiller det nå for andre gang og går helt andre veier enn tidligere er vanskelig å være slem overasker meg fortsatt med nye ting denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå