Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Metallisk/robot lyder i øret mitt

lissy86

Anbefalte innlegg

Hva skjer med øret mitt? Våknet slik for 5 dager sia. Dundring i øret/hodet. Dahen etter kom robot lyden. Visker jeg hører jeg normalt og stemmen er normal. Tven er robit, musikk og andre stemmer. Dette er kun venstre øre. Putter jeg en ørepropp i det øret, roer det seg veldig.

Har gått litt småtett i nesa de 3 siste måneden. Er gravid i 7 måned og folk sier det kan komme av det da slimhinnene blit mer hovne under svangerskap. Huff dette er slitsomt og livredd dette er permanent? Har ikke vært utsatt for noe støyskader heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er nok ikke permanent, jeg har opplevd lignende selv og da har det gått over av seg selv.

Det høres ut som(no pun intended) trykkutligningen i øret ikke er helt normalisert, jeg ville tatt en tur til legen for å utelukke infeksjon eller noe annet. Mulig det er litt ørevoks som skaper litt trøbbel.

Lenke til kommentar

Dette er nok ikke permanent, jeg har opplevd lignende selv og da har det gått over av seg selv.

Det høres ut som(no pun intended) trykkutligningen i øret ikke er helt normalisert, jeg ville tatt en tur til legen for å utelukke infeksjon eller noe annet. Mulig det er litt ørevoks som skaper litt trøbbel.

Hvor lenge varte dette hos deg da? Tror jeg må ta turen til legen.

Lenke til kommentar

Jepp, det ene øret føltes tett og lyden var dempet og metallisk. Alt gikk tilbake til normalen etter 2-3 dager.

Men jeg kan ikke anbefale noen å vente med å besøke legen etter 5+ dager, er nok ikke noe farlig, men greit å få legen til å ta en titt.

Ja, skal ta telefonen i morgen. Hva var "feilen" hos deg da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...