Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er det best å bestille dette fra komplett.no ? Skal bestille begge deler i lag. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Beste plass kommer vel an på hvilke krav du stiller. Men, bare du å bestil fra komplett - et trygt valg det! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 komplett har veldig bra service, mpx og Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du kan bestille akkurat fra den butikken som du liker best ;-) Det er mange gode, og seriøse WEB butikker i Norge, Komplett er bare en av dem. I løpet av den siste uken har jeg handlet både fra Komplett og MPX... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 NF7-S v2.0 eller NF7 v2.0 ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Tenkte på pris. Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Jeg tror jeg hadde bestillt fra MPX om jeg fikk velge igjen.. Komplett -> 1728,56 NOK + frakt Mpx -> 1685,00 NOK + frakt Ikke bare er det bittelitt billigere, men det går som oftest også fortere=) Selv kjøpte jeg alt mitt hos komplett, uten om skjermkortet.. EDIT: Dette inkluderer Abit Nf7 -S v.2.0 versjonen ( SATA) Endret 9. desember 2003 av Star Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Kan noen kvikt fortelle meg forskjellen på NF7-S og NF7? Om det bare er noe SATA Raid så blir ikke jeg å bruke det på hardisker. Unødvendig kjøp da? Skal jeg heller gå for NF7? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan noen kvikt fortelle meg forskjellen på NF7-S og NF7? Om det bare er noe SATA Raid så blir ikke jeg å bruke det på hardisker. Unødvendig kjøp da? Skal jeg heller gå for NF7? Soundstorm lydsystem på S, annen brikkesett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå