steinjarle Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Riktignok kun i beta foreløpig.Nvidias spillstrømmetjeneste er nå tilgjengelig for Mac Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Kjekt at steam allerede har dette, gratis. Og at man har løsninger som moonlight hvor man kan streame dem via 4g. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Kjekt at steam allerede har dette, gratis. Og at man har løsninger som moonlight hvor man kan streame dem via 4g. Men da er du vel avhengig av å ha egen maskinvare? 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Kjekt at steam allerede har dette, gratis. Og at man har løsninger som moonlight hvor man kan streame dem via 4g. Men da er du vel avhengig av å ha egen maskinvare? Åja. Trodde dette var for å strømme fra stasjonær til laptop osv, da misforsto jeg. Isåfall er jo dette ganske imponerende dersom det ikke hakker ved høy bitrate. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Teit forretnings modell, dette kunne blitt en braksuksess med 25 dollar i måneden f.eks. , men 10 timer for 25 dollar..det er jo ran. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Trodde de prøvde seg på dette for mange år siden? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Trodde de prøvde seg på dette for mange år siden? Er ikke sikker på hva Nvidia har prøvd seg på, men det var et firma som het OnLive eller noe som tilbød omtrent det samme, som jeg trodde ville revolusjonere spillmarkedet, men som i stedet gikk konk. Tror de rett og slett hadde en for bugga platform og at infrastrukturen ikke var på plass. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Prisene som nevnes i artikkel virker helt urealistisk da som sagt prisen på Nvidia Shield er knappe 70, - pr måned. (block buster titler kan også spilles men må da kjøpes for ca samme pris som i butikk men man må selvsagt også ha da abonnement) Det fungerer forøvrig meget godt, men adsl sliter litt med høy forsinkelse. Med fiber så merker man knapt forskjell på om spillet kjører lokalt eller i skyen. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Trodde de prøvde seg på dette for mange år siden? Er ikke sikker på hva Nvidia har prøvd seg på, men det var et firma som het OnLive eller noe som tilbød omtrent det samme, som jeg trodde ville revolusjonere spillmarkedet, men som i stedet gikk konk. Tror de rett og slett hadde en for bugga platform og at infrastrukturen ikke var på plass. Når OnLive lanserte hadde de problemer med lisensiering da spillene ble kjørt fra deres egen plattform. Nvidia krever at du eier spillene fra før, så logger du deg bare inn i tjenestene og launcher spillet Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Trodde de prøvde seg på dette for mange år siden? Er ikke sikker på hva Nvidia har prøvd seg på, men det var et firma som het OnLive eller noe som tilbød omtrent det samme, som jeg trodde ville revolusjonere spillmarkedet, men som i stedet gikk konk. Tror de rett og slett hadde en for bugga platform og at infrastrukturen ikke var på plass. Når OnLive lanserte hadde de problemer med lisensiering da spillene ble kjørt fra deres egen plattform. Nvidia krever at du eier spillene fra før, så logger du deg bare inn i tjenestene og launcher spillet Så du må betale for å spille dine egne spill? -_- Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Selvfølgelig må du betale for å leie maskinkraft i skyen. Gleder meg til dette blir lasert til PC, så slipper jeg å kjøpe en gamingPC til 15k når jeg bare vil spille nå og da. Skjønner ikke helt hvorfor det kommer til Mac først, er jo basically bare en remote sesjon til en Win 10-maskin med Steam. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Linux PLEASE !!!!!!! Lenke til kommentar
YHFR5XTG Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Er dette et kompensasjonsproblem av Apple? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå