Øystein.F. Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Med ny maskinvare skal vinteren møtast.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november Lenke til kommentar
Runar_B Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 gledet meg til NFS helt til kravet om håndkontroller kom. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Endelig får lommeboka litt fri, her skal ingenting handles. 3 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) tror det ble en liten skrivefeil her: "The Fast and the Furios"jeg mener at det staves furious, men jeg kan ta feil da.sånn ellers så var det lite spennende denne gang. har litt lyst på forza 7 fra forrige måned, men er litt lei hele greia desverre. har ikke kjøpt horizon 3 heller, og forza 6 er nesten ikke spillt var mye morsomere før, følte menyene i 3'ern og 4ern var langt bedre lagt opp, samt at på den tiden så var vi en gjeng som spillte sammen over nettet, da det ble slutt, så datt interessa for forza også Endret 31. oktober 2017 av Spirre 1 Lenke til kommentar
Geddn616 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Ultra moon er bestilt så får jeg se om de har bedre post game enn moon. Star wars tror jeg at folk kommer til ikke bestille på trass med tanke på mulig pay to win Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Bare møkk på lista her. Nioh er det eneste jeg ser som kommer i November som jeg mener er verdt penga. Vel å merke så er ikke dette et spill for alle. Souls fans bør sjekke det ut ihvertfall. Endret 31. oktober 2017 av Stormwolf Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Ellers må jeg si at jeg for min del savner flere anmeldelser fra den karen! Vært lite i år, og har generelt vært veldig fengende lesning..! Furevik er en av ytterst få som det er verdt å lese en anmeldelse av på denne siden. Savner mer fra han jeg også! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Moderatormelding OT er fjernet fra tråden, vennligst hold dere til temaet som taes opp i artikkelen. Reaksjoner på moderering skal ikke postes i tråden, men kan sendes til meg via Personlig Medling(PM). Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Er det et tegn på at man vokser fra gaming når det måned etter måned lanseres kjedelige spill? :\ 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Ingenting for meg i november, men har heldigvis klart å spare noen godbiter som venter på Xbox One X. 7o9 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Er det et tegn på at man vokser fra gaming når det måned etter måned lanseres kjedelige spill? :\Ikkje nødvendigvis, men du kan ha vorte meir kravstor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå