Odd R. Valmot Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 «Stor sett er har det vært en enorm dieselfest. Men ikke nå lenger. Nå er det strøm som står i forsetet» (Ekstra) Lenke til kommentar
Sandpusher Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 18 meteren kommer med inntil 450 kW litium-jernfosfatbatteri, mens 25 meterbussene kan fås med et batteri på inntil 600 kW. Det holder til 40 mil på 18 meteren og 30 mil på den lengste, som kan frakte med seg inntil 210 passasjerer. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Intill biler kjører 500-1k mil tror jeg ikke jeg går for elbil med det første, kansje når bussene klarer og kjøre 1k mil det hadde vært vært og satse på :^) Den teknologien får komme når den kommer.. 1 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 18 meteren kommer med inntil 450 kW litium-jernfosfatbatteri, mens 25 meterbussene kan fås med et batteri på inntil 600 kW. Det holder til 40 mil på 18 meteren og 30 mil på den lengste, som kan frakte med seg inntil 210 passasjerer. Er dette et sitat fra artikkelen, eller surrer du selv med blanding av effekt og energi? 1 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Intill biler kjører 500-1k mil tror jeg ikke jeg går for elbil med det første, kansje når bussene klarer og kjøre 1k mil det hadde vært vært og satse på :^) Den teknologien får komme når den kommer.. Da må du vente lenge. Du sliter nok også i dag med å finne fossilbiler som klarer 5000-10000 km uten noen form for påfylling av energi. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Intill biler kjører 500-1k mil tror jeg ikke jeg går for elbil med det første, kansje når bussene klarer og kjøre 1k mil det hadde vært vært og satse på :^) Den teknologien får komme når den kommer.. Da må du vente lenge. Du sliter nok også i dag med å finne fossilbiler som klarer 5000-10000 km uten noen form for påfylling av energi. Holder meg til fossilbil med lyd av effekt til elbiler kan gjøre det samme Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Holder meg til fossilbil med lyd av effekt til elbiler kan gjøre det samme Her: https://www.sound-booster.com/en/sets/electric-vehicle.html Du trenger ikke takke Endret 1. november 2017 av sverreb 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Når kommer hydrogen-spammerne da? 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Holder meg til fossilbil med lyd av effekt til elbiler kan gjøre det samme Her: https://www.sound-booster.com/en/sets/electric-vehicle.html Du trenger ikke takke Simulere lyd? Nei takk x) Holder meg til ordentlig volvo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå