CommanderKeen Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 4k er en vits. Ferdig snakka! Nei, det er det ikke. Kanskje ikke all it's cracked up to be, men på min LG B6-serie er bildet sylskarpt. Forøvrig et kjøp jeg kan anbefale alle som er interessert i en god gaming TV. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Den dagen konsoller er i stand til å kjøre spill i 60 fps med 4k er jeg med. Frem til da holder jeg meg til full HD og 60 fps. Men ja, dette er en smakssak. Jeg syns spill ikke nødvendigvis blir penere jo skaprere bildet er. Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Sitter å ser Spider man 2 i Uhd var ikke klar over 4k var en vits selv ..... takker for info Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Film og spill er to ulike medium. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Tullefanten lever opp til navnet sitt idag. Faktisk ser jeg 4k i spill som en større oppgradering enn 4k film, selv om jeg synes begge er rå. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 27 tommer bruker folk virkelig så smått enda? PC gaming er et mysterie fatter ikke de små skjermene. Man kan ikke sitte med en 55 tommer skjerm på bordet og 27 tommer er perfekt for pc gaming husk at skjermen er mye nærmere trynet enn en tv og da virker 27 som en 55 tommer tv på 3 meters avstand altså den dekker veldig mye av synsfeltet pc spilling er best syntes nå jeg, har selv en ps 4 men den blir brukt lite! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) 27 tommer bruker folk virkelig så smått enda? PC gaming er et mysterie fatter ikke de små skjermene. Så du sitter like nærme TV'n som PC skjermen? Peasants altså Her mangler det grunnleggende logikk Endret 1. november 2017 av LoveAmiga Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 27 tommer bruker folk virkelig så smått enda? PC gaming er et mysterie fatter ikke de små skjermene. Så du sitter like nærme TV'n som PC skjermen? Peasants altså Her mangler det grunnleggende logikk Har ingen grunn til å sitte nose close til en skjerm Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 27 tommer bruker folk virkelig så smått enda? PC gaming er et mysterie fatter ikke de små skjermene. Man kan ikke sitte med en 55 tommer skjerm på bordet og 27 tommer er perfekt for pc gaming husk at skjermen er mye nærmere trynet enn en tv og da virker 27 som en 55 tommer tv på 3 meters avstand altså den dekker veldig mye av synsfeltet pc spilling er best syntes nå jeg, har selv en ps 4 men den blir brukt lite! 55» på 3meters avstand.. ? Tror du må se litt på distanse kalkulatorer på tvr... 55» 4k er perfect avstand 1.3meter Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Bare å ta det med ro i bakgrunn og vente noen mnd til hypen har lagt seg. Så er det bare å ta seg en tur på finn.no og kjøpe en brukt av en "blir ikke brukt" selger. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Husker godt x360 lanseringen alt revet bort og Game (r.i.p) sin 5000kr pris .... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå