IHaveADream Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hei, Hvilke kebab-steder anbefaler dere i Grønland, Oslo spesifikt? Skal dit om noen få strakser, og vil ikke dra andre steder enn det. Skriv gjerne konkret hvor stedet ligger Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Vet ikke om jeg vil anbefale noen av sjappene i Grønland for å være ærlig da det er mye tull og hygienesvikt hos disse, men jeg liker i alle fall godt kebaben hos Pizzabussen i Åkebergveien som er i samme gate som politistasjonen og fengslet ca 5 minutter gange øst for Grønland, og jeg har aldri blitt syk av maten der. https://www.google.no/maps/@59.9110749,10.7722098,3a,75y,109.28h,84.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYpkv-S31ANxSv45THiZm3w!2e0!7i13312!8i6656 EDIT: Åja, glemte si at Pizzabussen ikke har sitteplasser og kun er henting. Om du trenger sitteplass så er nok Oslo kebab og pizzahus i Grønland ett bedre alternativ. https://www.google.no/maps/@59.9125504,10.7637757,3a,75y,81.4h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-14WsES5fqEPY_oRe9tb1A!2e0!7i13312!8i6656 Endret 31. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 What he said, grønland er ikke kjent for god mat men god beliggenhet. Foreldrene mine pleide å kjøpe babb til oss unga der Xtaz skriver er bra, god kebab der. Sist jeg kjøpte kebab på selveste grønland fikk jeg kyllingkebab Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Så Pizzabussen har faktisk god kebab? Jeg har bodd rett ved siden av det siste året og bare gått rett forbi der. Skal prøves. Jeg har spist noen ganger på Kebabish Original på Grønland. Dette er selvfølgelig tradisjonelle kebab-retter og ikke den kebaben i pita mange slenger i seg, men de steker på ekte grill der og det gir kjøttet en helt annen smak enn de fleste andre steder. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Så Pizzabussen har faktisk god kebab? Jeg har bodd rett ved siden av det siste året og bare gått rett forbi der. Skal prøves. Jeg har spist noen ganger på Kebabish Original på Grønland. Dette er selvfølgelig tradisjonelle kebab-retter og ikke den kebaben i pita mange slenger i seg, men de steker på ekte grill der og det gir kjøttet en helt annen smak enn de fleste andre steder. Pizzabussen sin kebab er slik i pita eller rull og jeg synes iallefall den er knallgod, men har ikke prøvd Kebabish Original så kan ikke sammenligne de. Liker godt pizzaen der også selv om den ikke er av Peppes, Dolly's eller Dominos kvalitet, men så koster en stor pizza også bare 99kr så man får mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå