Delvis Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Vet ikke om det er rette katogori for geografiske spørsmål? men fant ikke noe bedre.Noen som vet hvor dette er? Det skal være i Canada et sted, men hvor. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Har du en annen versjon av bildet? Det bildet der har (i følge Exif) være redigert med Paintshop Pro. Det er godt mulig dette programmet stripper annen exif-info, så hvis du har originalen er det ikke umulig den inneholder GPS-koordinatene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Det er jeg som har redigert det litt. Bare et firmanavn(som ikke sier noe) og litt personlig småtteri på bakken der. Edit: Sjekket orginalen i den Exif, og det kom ikke opp GPS opplysninger. Endret 31. oktober 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Prøv å søk på largest rivers in canada og lag en liste over elver som er stor nok til å være den på bildet. Så søker du på navnet til hver enkelt elvenavn og ser om du ser lignende landskapstyper/klima som på bildet. Kort ned listen. Videre søker du på google maps etter tettsteder langs elvene som er store nok til å kunne ha de blokkene du ser i bakgrunnen. Sjekk om elva svinger og renner i "riktig" retning i forhold til tettstedene. Det må være ganske langt sør i Canada på grunn av lengden på skyggene/solvinkelen. PS. Er det du eller noen andre som har klonet steinbelegningen og dama? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Det er jeg. Men bare steinbelegget.Takk for tipsene. Tror jeg tar det bildet bort nå, for det er litt personlig. Vil ikke risikere noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå