~Joakim~ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Her er dealen. Kjøpte for noen måneder siden en 512 pc2700 brikke til mitt asus a7v333 hk. Hadde 256 fra før, så jeg trengte mer. Fikk minne i hus og kjørte det i maskina - så langt så vel. Boota pcen og alt så ut til å fungere fint; bios oppdaga minne osv. Men da jeg kom inn i windows merket jeg det: Alt gikk helt seigt og både programmer og pcen låste seg konstant. Tenkte først at det var noe galt med rammen og fikk prøvd den hos en kamerat - fungerte fint. "jaja, sikkert noe med at jeg har en 256 twinmos og denne er apacer". Tenkte jeg. Solgte så brikken til en annen kamerat og glemte hele saken. 3-4 måneder etter kjøper jeg nytt skjermkort og slenger på en 256 twinmos ram på lasset. Etter at jeg har fått det i hus opplever jeg NØYAKTIG det samme problemet - hva kan dette være? Endret 12. desember 2006 av ~Joakim~ Lenke til kommentar
Sufrati Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Skal vel ikke se bortifra at ramporten kan være ødelagt. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 er de to brikkene du har i maskinen nå akkurat helt like?? for det første bør de ha samme merke, og hastighet.. og for det andre så er de jo ikke garantert å fungere sammen. Den garantien får du bare når du kjøper et par.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå