Hønsehjerne Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 For hver gang jeg forlater huset er folk anderledes fra forrige gang. Det er som rykter, basert på ting jeg har sagt eller gjort, har endret deres syn på meg. Jeg syns også jeg selv forandrer meg, og jeg føler det kommenteres. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Du har nok rett Endret 30. oktober 2017 av Børt-Erik 2 Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2017 Det er godt mulig Jeg er hønsehjerne, husker ikke, skjønner ikke Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg er hønsehjerne, fordi jeg må ligge og glo i veggen for at det lille jeg har av kapasitet ikke skal slites ut. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Er kanskje litt lite opplysninger til å si noe vettugt om det der. Det kan jo være veldig forskjellige situasjoner eller opplevelser som kan beskrives på den måten. Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Er kanskje litt lite opplysninger til å si noe vettugt om det der. Det kan jo være veldig forskjellige situasjoner eller opplevelser som kan beskrives på den måten. Det gjelder de andre som bor her jeg bor. De forandrer oppfatning. Tenker at det hele tiden er nye rykter på gang som gjør at de forandrer seg. Men egentlig så aner jeg ikke hva som foregår, jeg skjønner ingenting jeg, og derfor er jeg hønsehjerne. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Vrangforestillinger er en psykisk lidelse. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Er kanskje litt lite opplysninger til å si noe vettugt om det der. Det kan jo være veldig forskjellige situasjoner eller opplevelser som kan beskrives på den måten. Det gjelder de andre som bor her jeg bor. De forandrer oppfatning. Tenker at det hele tiden er nye rykter på gang som gjør at de forandrer seg. Men egentlig så aner jeg ikke hva som foregår, jeg skjønner ingenting jeg, og derfor er jeg hønsehjerne. Du innser at du ikke aner hva som foregår og ikke skjønner noenting, men likevel påstår du at du får med deg at noe foregår. Ser du den logiske bristen her? Er det en mulighet her for at ingen forandrer seg her, men at det bare er i ditt hode? Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Det er jeg helt åpen for. Jeg har et løst grep om virkeligheten, med mye fantasering, grunnet det at jeg har hønsehjerne. Det er bare å gi opp, jeg er et trist tilfelle. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Slutt å si at du har hønsehjerne! Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg er det. Burde vært på omsorgsbolig. Før hadde jeg håp og drømmer... og planer. Jeg burde egentlig bare gitt opp helt i starten. Tatt meg tid til å føle hvor jævla trist dette er. Nå sitter jeg her, som et barn... Lenke til kommentar
nacario Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Hva ville en omsorgsbolig hjelpe med? Den er kun fysisk funksjonelt tilpasset. Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen er for de med PU og. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 For hver gang jeg forlater huset er folk anderledes fra forrige gang. Det er som rykter, basert på ting jeg har sagt eller gjort, har endret deres syn på meg. Jeg syns også jeg selv forandrer meg, og jeg føler det kommenteres. Gi oss et konkrét eksempel. Det er så viktig å holde seg til fakta og sannheter. Hvis noen ikke er ærlige, og skifter personlighet ofte, så er det antageligvis en grunn til det. Det kan være mange grunner. Jeg er det. Burde vært på omsorgsbolig. Før hadde jeg håp og drømmer... og planer. Jeg burde egentlig bare gitt opp helt i starten. Tatt meg tid til å føle hvor jævla trist dette er. Nå sitter jeg her, som et barn... Du må begynne å velge miljøet ditt. Take a stand for deg selv. Bli den du ønsker å bli. Aldri la andre bestemme hva du skal tenke om deg selv. Dét er din rett til å bestemme selv. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 For helsike TS, hadde du vært en hønsehjerne så hadde du ikke klart å starte en tråd her inne. Slutt å rakke ned på deg selv, det hjelper ingen og aller minst deg selv. Er du i stand til å kalle deg selv en hønsehjerne så er du ikke en hønsehjerne! Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 For helsike TS, hadde du vært en hønsehjerne så hadde du ikke klart å starte en tråd her inne. Slutt å rakke ned på deg selv, det hjelper ingen og aller minst deg selv. Er du i stand til å kalle deg selv en hønsehjerne så er du ikke en hønsehjerne! Det er greit å være hønsehjerne for meg. Jeg trenger en dame som liker dette, jeg er snill og fornuftig, men hønsehjerne er jeg. Jeg kan stelle huset og lage mat. Så er jeg klar til å knulles når behovet er der Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Trenger noen som tar vare på meg Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Gi oss et konkrét eksempel. Det er så viktig å holde seg til fakta og sannheter. Hvis noen ikke er ærlige, og skifter personlighet ofte, så er det antageligvis en grunn til det. Det kan være mange grunner. De forandrer ikke personlighet, men forandrer oppfatning av meg. Jeg tenker at jeg forandrer meg, at andre ser dette. Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Du må begynne å velge miljøet ditt. Take a stand for deg selv. Bli den du ønsker å bli. Aldri la andre bestemme hva du skal tenke om deg selv. Dét er din rett til å bestemme selv. Er ikke i noe miljø, lever for meg selv. Andre bestemmer ikke det, men tror andre må forklare meg hva som stemmer pga hønsehjernen, det er stadige endringer i tankeganfdn og jeg er «bløt» og omsorgstrengende Lenke til kommentar
Hønsehjerne Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Kanskje jeg utvikler demens. Jeg har vært heldig i livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg