Arodem Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Se mer av Quantic Dreams dramatiske spill.Detroit: Become Human-trailer viser dyster og dramatisk hverdag Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 denne traileren var sykt bra, håper spillet blir like bra har blitt brent på david cage spill før 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 David Cage er David Cage, og han lager det samme spillet om og om igjen Forventer dog at spillet er langt dypere enn det traileren viser, men tviler ikke på at vi kommer til å måtte håndtere mange gråsoner og faktiske dilemma. Nesten litt synd at jeg kommer til å se spillet på Youtube isteden for å spille det selv, som jeg har gjort med alle de siste spillene hans, jeg liker de bisarre historiene men ikke det kjedelige gameplayet. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Så, mer eller mindre en Choose your own adventure QTE. Men det så faktisk ut til å bli underholdende selv til å være en interaktiv film i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå