Arodem Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 I Ghost of Tsushima er du en av de siste overlevende samuraiene.Se det nye samurai-spillet fra Infamous-studioet Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg savner som alltid trailere som viser gameplay og ikke bare en meningsløs intro. Lenke til kommentar
Geddn616 Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Pls lat det være open world og på pc og helst ikke noe drit som 4 honor eller lignende Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) PC kommer det nok neppe til, da Sucker Punch er et av utviklerstudioene under vingen til Sony, men om jeg har forstått utviklerene riktig, så er åpen verden nøyaktig det de har tenkt å fokusere på. Endret 31. oktober 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Dette er jo en helt utrolig kul setting, så dette er jeg svært spent på! Håper de holder seg på den troverdige og autentiske siden av historien! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Infamous var jo et fengende og intenst spill. Blir spennende å se om de klarer å lage ett nytt type spill som også er bra Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Ser veldig spennende ut, men håper for all del de bytter ut han som snakker. Det var grusomt å høre på. Håper også det blir mulighet for japansk lydspor, da samurai = engelsk språk høres veldig keitete ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Interessant at de setter det til perioden før den "klassiske samurai tiden" Selv foretrekker jeg den klisjé tiden. Da de faktisk bruker spyd og sverd. På den tiden spillet er satt var buen hovedvåpenet til samuraiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå