Tomzern Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei! Trenger skjermkort-driveren til en gammel Compaq Presario 5260, men finner ikke ut hva slags skjermkort den har...Kan dere hjelpe meg?? Skjermkortet er integrert i hovedkortet...Tror det er noe ATI Rage greier, men vet ikke Kan noen evt. gi meg en link eller si meg hvordan jeg kan finne ut hva slags skjermkort som er på denne gamle skraphaugen?? Kjører Win98 på den Mvh Tomzern Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 er bare å gå på compaq.no og bla deg frem til modellen din. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Eller du kan se hva Aida sier. http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Takk for den!!Fant ut hvilken driver jeg trengte med AIDA32:) Nå har jeg et annet problem...Får ikke stilt på antall pixler, så jeg må ha den på 640x480...Får stilt på farger og sånt, men ikke på pixlene...Hva er problemet?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hva står det i egenskaper for skjermen. Mulig du må ha en driver til den. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Takk for den!!Fant ut hvilken driver jeg trengte med AIDA32:) Nå har jeg et annet problem...Får ikke stilt på antall pixler, så jeg må ha den på 640x480...Får stilt på farger og sånt, men ikke på pixlene...Hva er problemet?? Mvh Tomzern Du må nok installere skjermdriveren (*.inf) på nytt Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei! Har akkurat samme prob her nå, men linken funker ikke her nå. Har du mulighet til å sende den over til meg? E-mail: [email protected] Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tråden er feilpostet og stenges. Vi har en egen kategori for skjermkort her på forumet. Bruk denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg