Mikkel333 Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Hei jeg leter altsaa etter Beinbuljong i Norge. Jeg har ikke utstyr eller nok bein til aa lage dette selv.Eksempel paa prosess: Finnes det noe ferdig produkt i norge hvor buljongen er basert paa kyllingbein og ikke kjoett? Gjerne i veske form i glass/hermetikk.Setter pris paa alle svar Endret 30. oktober 2017 av Mikkel333 Lenke til kommentar
H80 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Kraft lager man selv. Skal du ha kyllingkraft så kjøp hel kylling, skjær av bryst, lår og vinger, og kok kraft på skrotten og eventuelt avskjær. Ryktene sier at det er forbudt å omsette kyllingbein i Norge, trolig bremser det tilgjengeligheten av flytende kyllingkraft. 1 Lenke til kommentar
Mikkel333 Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Kraft lager man selv. Skal du ha kyllingkraft så kjøp hel kylling, skjær av bryst, lår og vinger, og kok kraft på skrotten og eventuelt avskjær. Ryktene sier at det er forbudt å omsette kyllingbein i Norge, trolig bremser det tilgjengeligheten av flytende kyllingkraft. Ok jeg forstaar, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå