snole Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den har og en kjekk funksjon som gjør at du kan flytte bildet opp eller ned når du ser f.eks letterbox-sendinger der teksten normalt ville blitt "borte". Det har vel de fleste Philips modeller også tror jeg, min har 32" har værtfall det Varierer litt. En kompis har Philips, den gjør en kombinasjon av å flytte bilde oppover samtidig som den presser det sammen, og dermed "ødelegger" proporsjonene. Men Philips var uansett ganske tidlig ute med slike funksjoner, det skal dem ha. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg vil anbefale sony jeg. Har selv en kv32-fx66 og den var den jeg likte bildet best på. Kan anbefale KV32-fq70 dersom du kommer over et godt tilbud! Dette er en dødsbra tv imho. Lenke til kommentar
spurv Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vil du ha en FET TV med knallbra bilde, til 10000kr, gå til www.elgiganten.no og se på de Finlux TV'ene. Da får du TV av GOD kvalitet. MX serien er knallbra til prisen. Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kan anbefale KV32-fq70 dersom du kommer over et godt tilbud! Dette er en dødsbra tv imho. Enig, har denne her selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
oby Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Det skjeve bildet skyldes produksjons feil sa han på elkjøp. Jeg fikk penga tilbake og vurdere nå å kjøpe denne til 7895kr. Denne noe tess da? Husk den skal brukes for det meste til DivX og DVD. Ellers er nok sony sine TVer litt for dyre synes jeg... PS: er nesten et must å kjøpe på elkjøp pga. den gode servicen og 1mnd returrett. Lenke til kommentar
oby Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg nettopp en Philips 32" modelnr. 8608. Koster 10.995,- på Elkjøp, men kun 7.995,- på Siba - hvis du er heldig å bo i nærheten av en av de to butikkene... Veldig fornøyd, og kan anbefale den. Gå å krev mellolegget tilbake da. Elkjøp har 100% prisgaranti dvs du kan få tilbake 3100 kroner(pga den koster 7895 på Lefdal ). Hvis de ikke gir deg de pengene kan du vel bruke returretten din (om det er under en mnd siden du kjøpte den da) og kjøpe den på lefdal istedet. Endret 6. januar 2004 av xP4nD Lenke til kommentar
snole Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ellers er nok sony sine TVer litt for dyre synes jeg... Og det skyldes mye at de har egne, bedre og ekte Flate billedrør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå