Dubious Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Vi har nå passert 30. Oktober, fått varen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Purret igjen på tirsdag, men har ikke fått svart eller hørt noe om at varen er sendt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. november 2017 Forfatter Del Skrevet 4. november 2017 Jeg har fremdeles ikke fått svar fra butikken, og velger derfor å gå ut med litt mer detaljer her i håp om å få innspill. Jeg har bestilt en UPS på 5000VA til en råbillig penge (1333,-). 5000VA er mye mer enn jeg har behov for, men prisen var likevel så god at den utkonkurrerte andre produkter. Det er noen andre butikker (Euro-Tec, Itera, Itello, Enter, Lantech) som har samme produkt til ca samme pris, men alle opererer nå med leveringsdato 28.11, så jeg antar at de bare har fått dette fra grossist/leverandør uten at det gjør det noe mer aktuelt. Jeg klarer meg fint med en mindre UPS, men det ligger jo uansett langt over i pris.. Og er derfor kanskje fortsatt urimelig? Eksempel Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Sånn helt urelatert til leveringstid o.l. Er du elektriker, slik at du kan legge opp en 35A kurs til UPS-en du har bestilt? Ser den skal hardkobles direkte i strømnettet. Hvis ikke får du fort elektrikerregning på mye mer enn det koster deg å velge en annen UPS. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå