Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til henne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hun ønsker er nok at du skal være kreativ og selv pønske ut noe å kjøpe til henne. Ingenting som er kjedeligere enn at jeg spør dama hva hun ønsker seg, hun forteller meg det, og så kjøper jeg det. Da vet hun jo hva hun får. Da kan jeg like gjerne kjøpe det til henne hvilken som helst annen gang i året. Det skal jo være litt spennende også. Det blir det ikke hvis hun forteller deg hva hun vil ha.

Lenke til kommentar

Det hun ønsker er nok at du skal være kreativ og selv pønske ut noe å kjøpe til henne. Ingenting som er kjedeligere enn at jeg spør dama hva hun ønsker seg, hun forteller meg det, og så kjøper jeg det. Da vet hun jo hva hun får. Da kan jeg like gjerne kjøpe det til henne hvilken som helst annen gang i året. Det skal jo være litt spennende også. Det blir det ikke hvis hun forteller deg hva hun vil ha.

Noen kvinner har også lært seg hva sluttspillet for denne taktikken er :p I mitt tilfelle har dama startet å si hva hun ønsker seg igjen da hun gikk lei av at jeg ikke klarte å tippe hva hun faktisk ønsket seg, dessverre for henne kjøper jeg fortsatt gaver jeg synes er fine.

Kvinner vet sjeldent hva de selv vil så da er det beste bare å spille med til de selv ser problemet, kjøp hva enn man selv synes er en fin gave så vil hun snart forstå at hun tjener på å gi detaljerte instrukser. 

Lenke til kommentar

Viktig ordliste for menn i Julen:

Ikke så viktig = Viktig.

Ikke noe dyrt = Dyrt.

Ikke tenk så mye på det = Nåde deg om du kjøper noe tilfeldig rask.

Jeg har jo alt = Det er din forbanna jobb å finne noe fint jeg ikke har, og kjøpe det til meg!

Du skulle ikke! = Du skulle.

Endret av ozone
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Viktig ordliste for menn i Julen:

Ikke så viktig = Viktig.

Ikke noe dyrt = Dyrt.

Ikke tenk så mye på det = Nåde deg om du kjøper noe tilfeldig rask.

Jeg har jo alt = Det er din forbanna jobb å finne noe fint jeg ikke har, og kjøpe det til meg!

Du skulle ikke! = Du skulle.

Ser det nærmer seg jul igjen...

Samme styret hvert år med å finne gave til sin bedre halvdel.

Endret av LabWeiler
Lenke til kommentar

Jeg tenkte også å nevne opplevelser. Kjøpe aktiviteter som dere kan gjøre sammen, for eksempel klatretime, guidet fjelltur, opphold på spa-hotell 2 dager/helg - kanskje i et annet land, kanskje en reise/helgetur/shoppingtur (med lommepenger ^^). Det kan jo være så mangt. Matlagingskurs av diverse former, dykkekurs, språkkurs.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

satt i samme knipa som deg for et år siden. satt og tenkte og tenkte. helt til at jeg kom på at jeg aldri hadde sett henne med klokke før. 

klokka falt i smak og forholdet i grus.

eller som nevnt over opplevelser, ting dere kan gjøre sammen kan være en fin gave. kan prøve å komme på ting som hun ikke har, som hun selv ikke tenker over. eventuellt høre med søsken eller foreldre....

Lenke til kommentar

Da tenker jeg at jeg vil stille spørsmålet andre veien.

Er alle gaver ok å gi som kjæreste så lenge hun har nevnt det ifm ønskeliste?

Har nemlig en idè til en fin gave til henne, men er usikker på om det "er en gave det er ok for en kjæreste å gi"

Anonymous poster hash: 8ee5d...c26

Det et godt mulig det er unntak, men jeg ville sagt ja. Spesielt om hun allerede har det på en ønskeliste.

Har du lyst til å lufte gaveidéen?

Støtter forøvrig også opplevelser, evt forbruksvarer (en god te hun liker e.l) :)

Lenke til kommentar

Da tenker jeg at jeg vil stille spørsmålet andre veien.

Er alle gaver ok å gi som kjæreste så lenge hun har nevnt det ifm ønskeliste?

Har nemlig en idè til en fin gave til henne, men er usikker på om det "er en gave det er ok for en kjæreste å gi"

Anonymous poster hash: 8ee5d...c26

Det et godt mulig det er unntak, men jeg ville sagt ja. Spesielt om hun allerede har det på en ønskeliste.

Har du lyst til å lufte gaveidéen?

Støtter forøvrig også opplevelser, evt forbruksvarer (en god te hun liker e.l) :)

Tanken er god, men jeg tror en pakke med te er i det snevreste laget. Er man i den alderen at man liker te, så har man som regel også en nogenlunde økonomi på plass også. Men i kombinasjon med noe annet går det helt fint. Ofte kan man få gavetips ved å lytte til henne, og lese litt mellom linjene. Og spør henne direkte om hva hun ønsker seg. Om du overgår forventningene så er det et stort pluss. Men alt trenger ikke koste så mye penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...