venomzorg Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 hallois! hvis man låser opp en xp ved og lakke over L1-broene også bruker Shim på cpuen fører det ikke strøm da?? kan noe gå galt ved dett? holder det og forsegle det med teip? noen forslag? Lenke til kommentar
jason Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jo det kan føre strøm da. Og ja det holder med tape. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 En ting jeg aldri har fått med meg.. Hva er shims..? Noe man har på prosessoren sjik at tunge vifter ikke skal ødelegge core'n? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 ja! shims er der også for og føre varme tror jeg! føre varme fra cpu til kjøler! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Shims leder ikke varme! Den beskytter coren mot skader! Den varmer kanskje litt, men minimalt!!!! Den ligger jo ikke oppå coren (somer den delen som virkelig utvikler varmen!) http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/DTS400AN.JPG [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-03-02 00:04 ] Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg brukte shims helt til i dag. -Da fant jeg ut at cpu-temp'en gikk ned med 3c. uten shims.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå