ostenxx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei der! Jeg har et Hercules Digifire 7.1-lydkort med støtte for 8 høytalere og EAX 2(tror jeg). Fra før har jeg Creative 4.1 FPS1600 som har gitt meg mye lyd for pengene. Problemet er at jeg har lyst til å teste ut et 7.1-anlegg. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=14990 Er det noen som har erfaring med dette anlegget? Er ikke så viktig at det kan spille høyt, bare det har bra lyd. Ev. noe som gir mer valutta for pengene for et beløp rundt 1000-1500 kr? Tenker da også på anlegg med færre høytalere... Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Ingen som har peiling? Nei vel. Hva er det beste sorroundanlegget jeg kan få for en makspris på rundt 1500 kr? Spiller ingen rolle hvilken produsent det er snakk om... Endret 9. desember 2003 av ostenXX Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er et bra anlegg, løp og skaff deg det Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tror du skal slite med å finne et surroundanlegg som gir mer lyd for pengene Finnes selvfølgelig mye bedre lydanlegg, men ikke til den prisen Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jeg har 5.1 settet til creative og det er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 det er flaut å høre et creative anlegg etter et logitech z-560/680(188watt rms). i hvertfall når du spiller på litt over minste-volum jeg har hatt z560 i ca et år. tidenes kjøp fra min side. (2000kr though ) skal du ha noe til en laver pris så kjøp heller høytallere og ikke subwoofer. wooferne som er ca 20-30 watt rms lager bare støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå