Profet Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg liker fyldige og sterke lår best. Og hvordan det er oppover med hofte, rumpe og mage har selvsagt innvirkning. Og slanke legger. 1 Lenke til kommentar
Profet Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2017 Her snakker vi... feite deilig lår det oser sex av 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Her snakker vi... feite deilig lår det oser sex av Du sier ingen ting om det må være feite lår. :huh: Lenke til kommentar
Profet Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2017 Du sier ingen ting om det må være feite lår. :huh: Nei, men det er deilig når det er fett der... den "kulen" mot kneet skal være synlig. Da blir jeg sulten. Sulten på fitte. Kjenne de lårene rundt meg, og hun damper og er våt. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 uuuhm greit å roe ned på grovispraten. Dette er ikke nakenprat.no 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå