Erikk1991 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Da ser det ut som Ferrari gjør som Porsche og Lamborghini har gjort tidligere og kommer med en SUV. https://motonets.com/ferrari-suv/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Nok en bil for styrtrike kløner som verken klarer å parkere, bruke blinklys eller kjøre i rundkjøring. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Og nok en bil for de rike som klarer de tingene uten problemer, men fremdeles blir satt i en idiotisk bås. Forøvrig beskriver du også "den typiske BMW" sjåfør om man skal synke like lavt å sette folk i bås. Endret 29. oktober 2017 av olehenri 6 Lenke til kommentar
record collector Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Eftersom SUV är den typen av bil som verkar vara den typen av bil som nästan är mest populär idag är jag inte ett dugg förvånad över att även Ferrari satsar på en SUV. En bil för rika oljeshejkar? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Trist, men sånn er det dessverre blitt. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det er trist som faen. Hadde de enda dratt det så langt som Lamborghini gjorde med LM002 hadde det vært greit, men det nekter jeg å tro at de gjør.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 En klok produsent lager og tilpasser kontinuerlig produkter og portefølje slik at etterspørselen dems treffer det market de ønsker å tilby varer og tjenester til. At de nå omsider velger å komme etter med SUV type vehicles er nok en nødvendighet som er vel overveid. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det er trist som faen. Hadde de enda dratt det så langt som Lamborghini gjorde med LM002 hadde det vært greit, men det nekter jeg å tro at de gjør.. Enig. Tipper heller det blir som en høy FF. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 De har helt sikkert regnet på det og funnet ut at de kan tjene penger på det. Men om de vanner ut merkevaren, er en kalkulert risiko. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Gensermannen, ass. LdM (til venstre) ville aldri ha godkjent dette. Tipper SUV-en bli noe à la Urus. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 De må jo lage biler for fotballspillere også. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Du mener vel de nette konene til fotballspillerene ?Interessant nok så er det ikke så lenge siden Ferrari ga klar beskjed at de aldri skulle inn i SUV markedet, så ble det nylig omrokkeringer i toppetasjen, og dermed kommer det noe derfra etterhvert også.Lamborghini sin SUV nærmer seg verden også, i siste videoen som viser den nye fabrikken, ser man faktisk et par Urus svakt sladdet i bakgrunnen. Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Til og med Lotus kommer snart med suv. Dette har de sagt før også, men med nåværende eiere (geely) er det mye mer sannsynlig. https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.carbuzz.com/news/2017/10/27/Leaked-Images-Uncover-Lotus-SUV-With-Good-Looks-And-Sporting-Features-7741733/&ved=0ahUKEwiswPbA0JbXAhVjApoKHZx6Ax04ChAWCEcwBA&usg=AOvVaw0DCe6sZLPFmmRdGIAcdhW4 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det er trist som faen. Hadde de enda dratt det så langt som Lamborghini gjorde med LM002 hadde det vært greit, men det nekter jeg å tro at de gjør.. Grunnen til at LM002 ble som den ble var pga. konkurranse om kontrakt til militæret i USA (hvor Hummer vant kontrakten). Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det er trist som faen. Hadde de enda dratt det så langt som Lamborghini gjorde med LM002 hadde det vært greit, men det nekter jeg å tro at de gjør.. Grunnen til at LM002 ble som den ble var pga. konkurranse om kontrakt til militæret i USA (hvor Hummer vant kontrakten). Det var vel egentlig oljebransjen som var målet da de startet med Cheetah.. ? Ja, jeg vet at den gikk til uttesting av militæret, men de testet den aldri en gang. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Porsche gikk jo også SUV-ruta med sin Cayenne (2003?) og nå nylig Macan (2014?) når de skulle ekspandere fra sportsbil-segmentet. Vet ikke helt hva jeg synes om det, har personlig aldri falt for Cayenne, men de selger vist bra. Bentley gikk også SUV-ruta og de har noen fine, men alt for dyre selvsagt. Jaguar har SUVen F-Pace, men den hadde jeg ikke hørt om før jeg leste om I-Pace. Sistnevnte har jeg god tro på og de har vist fått over 1000 forhåndsbestillinger i Norge. Spent på hvordan Lambo og Ferarri vil gripe SUV-markedet, selv om lite tyder på at jeg er i målgruppa. Endret 29. oktober 2017 av Simen1 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Det er trist som faen. Hadde de enda dratt det så langt som Lamborghini gjorde med LM002 hadde det vært greit, men det nekter jeg å tro at de gjør.. Grunnen til at LM002 ble som den ble var pga. konkurranse om kontrakt til militæret i USA (hvor Hummer vant kontrakten). Det var vel egentlig oljebransjen som var målet da de startet med Cheetah.. ? Ja, jeg vet at den gikk til uttesting av militæret, men de testet den aldri en gang. Tja, stridende fakta om det. militært utviklet, men omprioritert mål senere. The Lamborghini Cheetah was Lamborghini's first attempt at an off-road vehicle. It was built on contract from Mobility Technology International (MTI), which in turn was contracted by the US military to design and build a new all-terrain vehicle. https://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Cheetah Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 2. november 2017 Forfatter Del Skrevet 2. november 2017 Det er trist som faen. Hadde de enda dratt det så langt som Lamborghini gjorde med LM002 hadde det vært greit, men det nekter jeg å tro at de gjør.. Enig. Tipper heller det blir som en høy FF. Tipper også den minner mye om FF eller GTC4 Lusso som den heter nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Porsche gikk jo også SUV-ruta med sin Cayenne (2003?) og nå nylig Macan (2014?) når de skulle ekspandere fra sportsbil-segmentet. Vet ikke helt hva jeg synes om det, har personlig aldri falt for Cayenne, men de selger vist bra. Bentley gikk også SUV-ruta og de har noen fine, men alt for dyre selvsagt. Jaguar har SUVen F-Pace, men den hadde jeg ikke hørt om før jeg leste om I-Pace. Sistnevnte har jeg god tro på og de har vist fått over 1000 forhåndsbestillinger i Norge. Spent på hvordan Lambo og Ferarri vil gripe SUV-markedet, selv om lite tyder på at jeg er i målgruppa. Cayenne selger veldig bra. Lillebroren Macan, selger helt ekstremt. I 2015 sto Cayenne og Macan for nesten 70% av Porsches salg av biler. Bare Macan i seg selv selger fler enheter en hva 911, Cayman, og Boxster gjør til sammen. https://finance.yahoo.com/news/porsche-playing-dangerous-game-191858381.html Det er klart at markedet er sterkt, og segmentet er veldig populært. Endret 2. november 2017 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå