Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

thieves giult holder til i vannet nede ved havnen. hopp nedi der og svøm bortove kai kanten så finner du en dør. men du må nøkkel for å komme inn der så du må vente litt med det til seinere i spillet når du får nøkkelen.

For å finne orce øksa må di ut den inngangen du kom fra, og inn i skogen der, rent en bueskytter som vil ut på jakt, han tar seg av orcen. Det var det. :thumbs:

Og en ting til. Du må vente med armor til du blir med i Melitia. Og etter en laaaaaaang stund får du Paladin Armor, og den er bra. Du kan ikke kjøpe nokon bedre armor i byen du er nå. Jo vent det er en, og han har butikk rett ovenfor Bosper the bow maker.

LYKKE TIL!! :thumbup:

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

armor får du når du joiner de forskjellige factionene.

orcen du skal drepe finner du ved å gå ut av byporten ved markedsplassen. fortsett et stykke opp den bratte stien som du ser til høyre. orcen er i en hule på høyresiden av stien. går du langs fjellveggen som går langs høyresiden av stien så kan du ikke bomme. thieves guild finner du ved å stå i havneområdet og se ut mot havet. (insert stupid rune rudberg referance here). du skal hoppe i havet og svømme helt til høyre. døra inn til thieves guilden finner du i vannkanten under den store kran-tingen.

egentlig bør vel denne tråden være under HJELP. men whatever.

kos deg med g2. det gjorde jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har kost meg mye med Gothic2 jeg satt i minst 50timer og jeg ble ikke lei av det. Om jeg må si det selv synes jeg ghotic2 er det mest geniale spillet jeg har prøvd innen den sjangeren så klart da. Jeg synes det er bedre enn Morrowind, Selv om du har mer frihet i Morrowind, så er ikke gameplayet og omgivelsene så vakre.

Jeg leter etter Gothic det spillet er ikke let å finne, jeg mener til en rimelig pris,og så har jeg et spørsmål. Er Gothic like bra som 2eren? for er det det da skal jeg bare ha det.

Lykke til Med Gothic2 fra meg og.:thumbup:

Lenke til kommentar
Er Gothic like bra som 2eren? for er det det da skal jeg bare ha det.

Personlig synes jeg at det orginale Gothic er bedre enn toeren pga bedre story, tøffere quester og mer flyt i hele gameplayet. Grafisk er spillene ganske like, samme med gameplay...det bare er noe ved eneren som gjør at jeg favoriserer denne!

Lenke til kommentar

Tja...... Morrwoind er bedre.... det er mer frihet og myyyyye lengre.

Gothic II er altfor kort, men et tips er at du burde bli Magician i starten og jobbe for smeden.

Jobber du for smeden får du 100 gull for hvert sverd du lager!

Så det med at Bosper betaler mest er bare piss. Sats på smeden du :yes:

Lenke til kommentar

ingenting betaler så masse som å være freelancetyv. ingenting betaler så bra som å stjele. husker gothic 1, jeg joina gomez og gjengen, sneik meg opp i tårnet og fant verdier nok til å vare gjennom hele spillet.

samma med 2ern, bare ikke så masse verdier samlet på en plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...