LioN!! Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har nå bestillt PC 9800PRO kort som kjent er ikke viftene helt til å stole på. Så jeg har tenkt på og bytte kjøleløsning. Jeg har sett litt på denne hørt mye bra om den. Noen andre bra forslag ?? Lenke til kommentar
Sufrati Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Den funker rimlig bra den der ja.. men du kan jo også prøve denne varianten, ulempen er vel at det skal mye til for å fjerne det etterpå, ettersom du må lime. Denne Zalman ribba på GPU'n mens du kjøler av med denne zalman vifta som du kan velge størrelse på vifta selv Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er ikke det der chipsett kjøling?! Eller er det jeg som er helt på bærtur, hihi Og må bare si at jeg henter mitt Power Color 9800 Pro på posten imorra og har zalman heatpipe klart her hjemme Lenke til kommentar
Sufrati Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det stemmer nok det Men så har det jo seg sånn at GPU er chipset Ikke direkte, men det går ut på samme saken, og tro meg, den løsninga funker. Fine overklokkingsmuligheter med 120mm vifte. hihi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ZM80C-HP + ZM-OP1(Opt.) = en utrolig god kombinasjon Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det stemmer nok detMen så har det jo seg sånn at GPU er chipset Ikke direkte, men det går ut på samme saken, og tro meg, den løsninga funker. Fine overklokkingsmuligheter med 120mm vifte. hihi Knall det da. Visste ikke at det ville funke jeg. Lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå