Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelig grafikkbug i alle spill (helt ny PC)

Anbefalte innlegg

Den du har er en TN-skjerm med oppgitt 2ms responstid, altså en gaming-skjerm, og det jeg foreslo for TS å kjøpe lenger opp. Dette er grunnen til at folk kjøper TN-panel.

TS sin skjerm oppgir 5ms, og har IPS-panel, attpåtid viste deg seg at den var ultrawide (så det er sikkert vanskeligere å lage alt bra til en rimelig pris).  Og det er den beste responstiden de oppgir (GtG), den dårlige (farge til farge) kan visstnok være mye dårligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den du har er en TN-skjerm med oppgitt 2ms responstid, altså en gaming-skjerm, og det jeg foreslo for TS å kjøpe lenger opp. Dette er grunnen til at folk kjøper TN-panel.

TS sin skjerm oppgir 5ms, og har IPS-panel, attpåtid viste deg seg at den var ultrawide (så det er sikkert vanskeligere å lage alt bra til en rimelig pris).  Og det er den beste responstiden de oppgir (GtG), den dårlige (farge til farge) kan visstnok være mye dårligere.

Min skjerm har også 5ms responstid for farger. 2ms for grått-til-grått. Det er jo en ganske gammel TN-skjerm.

Men joda, jeg ser poenget  :)

Angånde trådstarters skjerm, synes alikevell man burde kunne forvente bedre. Selv til å se film vil det jo antakeligvis ikke duge.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...