AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Ja skal det! Målrettet arbeid! Anonymous poster hash: 3d1e2...31a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg leter ikke... er ikke kravstor Anonymous poster hash: 3d1e2...31a Jeg er interessert i de fleste Anonymous poster hash: 3d1e2...31a Not good. Vil du ha en kvinne som tar hva som helst? Hvem som helst? Ikke ønskelig for verken kvinner eller menn. Anonymous poster hash: c2762...5df 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg leter ikke... er ikke kravstor Anonymous poster hash: 3d1e2...31a Jeg er interessert i de fleste Anonymous poster hash: 3d1e2...31a Not good. Vil du ha en kvinne som tar hva som helst? Hvem som helst? Ikke ønskelig for verken kvinner eller menn. Anonymous poster hash: c2762...5df Nei, men jeg er så ensom og kåt at jeg ville hatt glede av en stor andel av utvalget. Ikke nødvendigvis at man planlegger livslangt forhold med noen, men noen å være med på lørdagskvelden feks Anonymous poster hash: 3d1e2...31a Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 www.google.com og høyrehånda. Mye mindre skuffelse. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Gå på et par dating apper og snakk med de slik du føler de vil bli snakket til og så skal du se du snart har noen i armkroken på lørdags kvelden. Endret 1. november 2017 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå