Styrmann Smisk Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Partaya i kveld. Hva kan jeg blande spirituosaen min med? Blir å drikke Kaptein Morgan Spiced Gold eller vodka. Blander vanligvis kapteinen med cola. Til vodka har jeg byttet mellom sprite/7up, red bull, battery, burn, saft eller appelsinjuice. Noen andre forslag? Må kunne kjøpes på butikken siden jeg skal ha det til i kveld Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Grant's, Jack Daniel's eller Lord Calvert blandet med Pepsi Max og isbiter. Rock and roll! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Hvis du er på stadiet der du vil at drinken ikke smaker sprit, kan du bruke Fanta Exotic. Må opp i ganske så sterke blandingsforhold før spritsmaken kommer gjennom når du blander med Exotic. Også ser det jo litt "halloween" ut. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 sweppes lemon eller bitter lemon Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Kjøpte en halv annen liters flaske Sprite, og halv annen liter Schweppes Bitter Lemon. I kveld skal de døde feires Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå