steinjarle Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Apple-gründer: – Altfor mye hype rundt Tesla Lenke til kommentar
Populært innlegg fo2re Skrevet 28. oktober 2017 Populært innlegg Del Skrevet 28. oktober 2017 Godt å se at selvinnsikt ikke er mangelvare hos Apple folket. 15 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Tviler sterkt på at maskinvaren som utgjør 2.0 har kapasitet til å gjøre det de påstår den skal kunne gjøre... 2 Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 musk går jo bare rundt å gjentar alt som nikola tesla sa.. lol 2 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Ja, det var den rette ræva... 7 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 musk går jo bare rundt å gjentar alt som nikola tesla sa.. lol Nevn i fleng... 6 Lenke til kommentar
Dag Ove Johansen Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Stor pondus uten teknologisk innsikt. Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 musk går jo bare rundt å gjentar alt som nikola tesla sa.. lol OK..?? Lenke til kommentar
Espen L Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 musk går jo bare rundt å gjentar alt som nikola tesla sa.. lol Og hva så? Går ikke fysikere rundt og gjentar hva Einstein sa? At noen faktisk prøver å utøve Nikola Teslas visjon er jo bare supert! 1 Lenke til kommentar
steinrik Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Tviler sterkt på at maskinvaren som utgjør 2.0 har kapasitet til å gjøre det de påstår den skal kunne gjøre... Og det baserer du på? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Det er ingen tvil om at ap2 er en stor flopp, men en må huske på at mobileye(ap1) har holdt på siden nittitallet, at Tesla er hvor de er med ap2 i dag er egentlig en stor prestasjon. Men jeg hadde som mange andre håpt de ville ha komt lengre før de lanserte det og derfor ville ha vært lengre fremme i dag. Men den gang ei. Lenke til kommentar
Poppy Tonks Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 man blir veldig lattermild når apple sjikanerer andre med at de lager for mye hype om sine produkter 3 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 man blir veldig lattermild når apple sjikanerer andre med at de lager for mye hype om sine produkter Det begynner å bli temmelig mange år siden Wozniak hadde noe med Apple å gjøre. 7 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Denne rapporten slår fast at Ford leder kappløpet mot å skape selvkjørende biler, tett fulgt av GM og Nissan-Renault, og at Tesla sin eksisterende HW ikke er tilstrekkelig for å kunne gjøre en bil selvkjørende. Jeg ser god grunn til å ha tillit til denne kilden. https://www.tu.no/artikler/ny-rapport-ford-leder-selvkjorende-biler-racet/379814 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Denne rapporten slår fast at Ford leder kappløpet mot å skape selvkjørende biler, tett fulgt av GM og Nissan-Renault, og at Tesla sin eksisterende HW ikke er tilstrekkelig for å kunne gjøre en bil selvkjørende. Jeg ser god grunn til å ha tillit til denne kilden. https://www.tu.no/artikler/ny-rapport-ford-leder-selvkjorende-biler-racet/379814 Utviklingskjøretøyene har da ingenting med produksjons bilene å gjøre. Tesla har prototyper med lidar kjørende rundt feks og har hatt dette lenge. Selvkjørende biler har forskjellige nivå, tesla har lovd nivå 4. Det bør være mulig med nåværende HW. Men de har en lang vei å gå sw messig. Lenke til kommentar
JSBS Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Har Tesla i bestilling, men uten autopilotsoftware til 40 000 kroner. Har ingen tro på selvkjørende biler i min levetid, og strengt tatt tror jeg ikke de som har kjøpt eller bestilt Tesla tror så mye på det heller. De synes det er kult med enkelte detaljer som selvparkering og slike ting, men at bilen skal frakte deg fra A til B uten sjåførassistanse i nærmeste fremtid er det nok bare journalister som tror på. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Det som er mest morro er jo at mange av de som har en fanatisk holdning til apple-produkter er de samme som også har det til tesla. Endret 28. oktober 2017 av LoveAmiga 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Har Tesla i bestilling, men uten autopilotsoftware til 40 000 kroner. Har ingen tro på selvkjørende biler i min levetid, og strengt tatt tror jeg ikke de som har kjøpt eller bestilt Tesla tror så mye på det heller. De synes det er kult med enkelte detaljer som selvparkering og slike ting, men at bilen skal frakte deg fra A til B uten sjåførassistanse i nærmeste fremtid er det nok bare journalister som tror på. Dette gjør min hver dag:) ap er utrolig hendig, jeg hadde aldri kjøpt bil uten tilsvarende system i dag. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Det som er mest morro er jo at mange av de som har en fanatisk holdning til apple-produkter er de samme som også har det til tesla. Tja er vell mer vanlig med Tesla+apple haters;) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Er nå ikke så mye forskjell i hypen hos Apple som hos Tesla. Selvkjørende biler.... Hvorfor i all verden kjøper man bil, hvis man ikke skal kjøre den.... Endret 29. oktober 2017 av Slettet-t8fn5F 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå