kverna Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei! Skal lage vifte hull i fronte og siden jeg vil ha en smuud kant/innsug så lurte jeg på om det går ann å sette inn en bassrefleksport (hvis det heter det da) har vel noe å gjøre med turbulens støy også.. Eller hvis dere har brukt noe annet kom gjerne med tips, erfaringer, linker og bilder.. Thx Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har sett andre bruke sånn bassreflex rør med kanter på, og det funker fett. Skulle ikke bli noe særlig ekstra støy/turbulens av dette. Pent blir det også! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 ok.. har du noen bilder ? jeg mente at det sikkert er litt mer turbulens støy hvis det ikke er bassrefleksport... siden det er mellomrom mellom kabinettet og plasten i fronten... Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har desverre ikke bilder, men det ser jo omtrent ut som bakpå en høyttaler. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har jo brukt en slik chromet plast-reflektor til en tak-lampe (som er ment å bygges inn i taket). Det funker jo greit. ( http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=175535&st=20 ) Får sikkert tak i det på en lampe-sjappe eller noe slikt. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 kult! tenkte jeg skulle dra innom torsovd når jeg skal lakke osv,.... skjekke om dem har noen i ca 7.5cm diameter.. kan bli fett håper jeg på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå