Gå til innhold

– Den absolutt største feilen man kan gjøre er å kaste bort tida på dårlige ledere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Bjelland selv er ganske spontan i sin omstilling. Han forteller en historie om hvordan han for et år siden satt i bilen da han på radioen hørte at det kunne bli forbudt for dieselbiler i Oslo. Bjelland grep mobiltelefonen og bestilte seg en Tesla.

– Da jeg ringte sønnen min som studerer datateknologi i USA for å fortelle dette, stilte han bare spørsmål om jeg i det hele tatt trenger en bil. Det sier litt om ungdommens syn på bil i dag."

Ja, det er jo veldig enkelt når man har mye penger og ikke trenger å tenke på prisen. Kanskje han burde ha hørt på sønnen? Trenger han å kjøre bil ned til Solli plass?

• Liker 1
Lenke til kommentar

"– Jeg møtte en gammel venn av meg, Luca Maestri som er CFO i Apple og han sa: «Osvald, det som er spennende i Norden er at dette er det markedet som raskest tar produktene våre i bruk. Dette er vår testarena»."

Hvordan gir dette mening? Apple er alltid sen til å introdusere teknologi til norden. Case in point:

https://www.tek.no/artikler/apple-pay-kommer-til-norden-i-morgen/410447

-Men ikke til norge.

Og detter er flere år etter at det ble introdusert i statene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...