Gå til innhold

Vil etablere liga for kamproboter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Men det vil kreve roboter som kan skape betydelig mer action enn de nåværende.

En del av dem som så på de første kampene, har uttrykt skuffelse, for det var kanskje ikke så veldig spennende."

Betydelig mer vet jeg ikke. Den andre kampen var rimelig heftig og jeg kunne gjerne sett mer hvis det var det gjennomsnittlige actionnivået. Ser man på andre ting i samme'ish sjanger, gladiatorgreier, så var dette mer enn nok til at folk vil se mer :)

Eneste problemet, som med alle andre slike programmer, er at det ikke er nok av actionen. Det er så mye elendig fyllstoff og plagsom kommentering, for "amerikansk". Det kunne vært kanskje 60% robotslåssing og 40% fyllstoff istedenfor typ 20% slåssing og 80% fyllstoff.

Takk for artikkelen Digi, jeg tror ikke jeg hadde funnet den videoen hvis dere ikke hadde skrevet om den :)

Edit; Uansett så må man lage mer for at det skal bli bedre. Det nytter ikke å vente på at folk skal lage bedre roboter før man starter, bedre roboter kommer når man får insentiv til å lage dem.

Endret av Soseks
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hva faen er poenget? De er ikke roboter, det er maskiner som er fjernstyrte. Autister vil nok finne det ytterst spennende men for oss normale er det over hodet ikke interessant.

inb4 robotwars på discovery channel hadde en liga på begynnelsen av 2000-tallet.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Det hadde vært greit å se på hvis det hadde vært roboter som faktisk var laget for å vinne en slik kamp, og ikke bare laget for showoff.

Slik falsk kamp som videoen viste blir kjipt uansett hvor mye action det er, på grunn av HMS krav er mech-tankegangen ett feilsteg hvis man skal lage interessante robot-kamper.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...