Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat når jeg sitter og tenker jeg må selge Lukaku på Fantasy skaper han en megasjanse på det innlegget... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 AJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAAAAA Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jajajajajajjaajaajajjaaj Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Skjønner ikke helt hva som går av forsvaret til Spurs nå. Vært crap siden United sine bytter. Winks virker litt sliten og, men er høyt i angrep hele tida allikevel. Endret 28. oktober 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat når jeg sitter og tenker jeg må selge Lukaku på Fantasy skaper han en megasjanse på det innlegget... Og assist. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Akkurat når jeg sitter og tenker jeg må selge Lukaku på Fantasy skaper han en megasjanse på det innlegget...Og assist. Den assisten burde Tottenham få kollektivt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Skulle fått sitt andre gule der, Alli. Nei, vent, han fikk ikke gult for filmingen i første. EDIT: Og der skulle han fått sitt tredje. Endret 28. oktober 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Ikke bli for dype nå, da. Er nødt til å holde dette her inn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Tottenham under Poch har alltid vært laget som holder lengst fysisk, men nå virker mange sluttkjørte. Greit nok at det er kjipt vær å spille i, men det gjelder jo begge lagene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Tottenham under Poch har alltid vært laget som holder lengst fysisk, men nå virker mange sluttkjørte. Greit nok at det er kjipt vær å spille i, men det gjelder jo begge lagene. Begge lagene har jo hatt et fryktelig tøft program frem mot denne kampen, og begge har slitt med skader som har gjort rotasjon vanskelig. Endret 28. oktober 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Få inn Darmian! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Pinlig av Lingard. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Dette her var digg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Andreomgangen reddet denne kampen. Vet ikke hva mourinho gjorde i pausen men fortsett med det Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Tottenham under Poch har alltid vært laget som holder lengst fysisk, men nå virker mange sluttkjørte. Greit nok at det er kjipt vær å spille i, men det gjelder jo begge lagene.Begge lagene har jo hatt et fryktelig tøft program frem mot denne kampen, og begge har slitt med skader som har gjort rotasjon vanskelig.Ja, de har likt utgangspunkt altså. Så hvorfor er det Spurs som bukker? Uansett, ikke ufortjent seier samtidig som uavgjort hadde vært helt greit og. Team KANE manglet litt i dag. (Og gjorde rare bytter). Endret 28. oktober 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Synd det ble et seint mål for hjemmelaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå