Pink Mist Generator Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Noen som kjenner til programvare eller en nettbasert tjeneste som er beregnet på å håndtere reklamasjoner og kanskje også varebestillinger? Jeg jobber i butikk der vi selger fysiske varer. Typisk kan en kunde komme inn med en vare som er defekt som man da må ta inn, og kontakte leverandør for å få ny og samtidig dokumentere problemene. Det blir fort uoversiktlig hvis man har 15 saker pågående med 15 innleverte varer, 15 samtaler med leverandør og 15 erstatningsvarer man venter på. I dag brukes bare et enkel webbasert DBMS. Her kan man f.eks. ikke lagre bilder eller sende mail direkte til leverandør. Noen som kjenner til programvare eller nettbaserte tjenester som er beregnet for små eller medium store butikker for dette uten at det er del av et stort (og dyrt) CRM-program? Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Hei. Vet ikke om disse vil løse problemet, men kanskje. www.trello.com er en enkel side, hvor dere kan opprette "tiles" med f.eks en reklamasjons sak. Når dere har kontaktet forhandler / leverandør kan dere flytte denne bilen videre til under behandling f.eks. Og etterhvert som prosessen går kan dere flytte dem bortover. Dere velger selv strukturen. Dette er nok ikke den beste "incident" holderen, men fin for å ha en oversikt. Dette gjør det også lettere for hele bedriften å kunne følge med å se oppdateringer underveis hvis du har endret noe eller fått tilbakemeldinger. Du kan også sette "aging" på kortene, slik at du lettere kan se "gamle" kort. Dette gjør det også lettere for deg selv å følge opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå