AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg er 25 år mann og holder allerede på å miste farge i håret flere steder. Spesielt rundt tinning området er det mye grå hår, men også mange sporadiske hår over hele hodet. Jeg føler ikke for å begynne å farge håret helt enda, og har fått prøve en flaske hårvann av min far som jeg føler ikke gir den største effekten, selv om jeg bruker det daglig. Jeg har ikke noe i mot rutinen om å bruke noe behandling i håret hver morning slik som hårvann, men skulle gjerne hatt noe som jeg vet virker i håret mitt som er mørkebrunt til vanlig. Er det noen alternativer til å farge håret, eller noen som har god erfaring med noe hårvann der ute som faktisk virker? Takker Anonymous poster hash: 3f5f3...caa Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) Det eneste som funker er farging av håret. Mulig et godt kosthold kan hjelpe litt. Farg håret eller ta gråningen som en mann. Jeg har litt grått hår på hodet og deler av skjegget er blitt hvit. Selv om jeg er ung kar kommer jeg aldri til å farge det. Endret 30. oktober 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 5 mm lengde skjuler de grå hårene veldig bra. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Det skal finnes noen shampooer som i løpet av noen vask dekker det grå, og gjenoppretter den naturlige fargen. Funker visstnok bra etter etpar ukers tid. Husker ikke hva de heter, sett det på TV i statene. En av dem er "grayban", men det finnes flere, og det finnes også noen useriøse. Om en har normalt hår uten spesielle behov kan det være et alternativ, men kan være greit å velge med omhu. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Er det noen alternativer til å farge håret, ... La det bare bli grått i sitt eget tempo. Når jeg var på din alder var jeg opptatt av slikt. 10 år senere husker jeg at håret var begynt å tynnes, og frisøren ville prakke på meg dyre hårmidler som angivelig skulle hjelpe. Men da brydde jeg meg ikke lenger. Nå har jeg så lite at jeg bare barberer det vekk et par ganger i året. Og tenker at de timene og kronene jeg spanderte i frisørstolen når jeg var i tyve-årene sikkert kunne vært anvendt bedre, enten det var for min egen selvfølelse eller for å lykkes hos damene. Geir Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Ta det med et smil, og anta at du du ser klokere ut - budeiene liker litt clooney-salt&pepper. Lenke til kommentar
member_206076 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Fikk de første grå hårene på slutten av VGS selv, og i midten av 20-årene var "salt&pepper"-looken fremtredende. Nå i midten av 30-årene begynner håret å bli stålgrått over det hele, også i skjegget og på brystkassa. Har aldri farget håret eller prøvd å gjøre noe med det. Du velger selv hvor mye det skal plage deg. For øvrig litt morsomt å i en alder av over 30 å bli stoppet i døra på et utested med 23-års grense og bedt om legitimasjon. Jeg pekte på hodet mitt og spurte om det ikke holdt. "Nei, det er en sånn motegreie for tiden", var svaret. Jeg har altså blitt trendy Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Vær glad du har hår trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå