Tåka Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Jeg sjekket her og Destiny 2 det tar ca 2,30 min til å bli spillbart med det samme irriterende loading screens (som ikke kan skippes) osv, til sammenligning det World Of Warcraft 20 sekunder, man blir så irritert på å vente så man bruker Crtl-alt-delete til bare for å slippe ventinga så spillet blir ikke spilt mye her etter i irritasjon! Rart de ikke kan skjønne at folk ikke gidder å se alt "intro" og reklame for alle som har bidratt, dritt vær gang de skal spille samme med Shadow Of Mordor tar all evighet! og min maskin er omtrent siste skrik med fiber!! Endret 27. oktober 2017 av Tåka Lenke til kommentar
Zork Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Rart de ikke kan skjønne at folk ikke gidder å se alt "intro" og reklame for alle som har bidratt, dritt vær gang de skal spille Hvordan skal de skjønne det når det ikke stemmer? Folk sitter tydeligvis gjerne gjennom alt de må mtp at D2 er det mest populære spillet for tiden. Spill-utgivere kan gjøre akkurat hva de vil. Kyniske microtransactions, endeløse intros, latterlige drm-tiltak - vi betaler dem i dyre dommer uansett. De har ingen grunn til å slutte med å plage oss så lenge vi betaler dem for å gjøre det. Endret 27. oktober 2017 av Zork Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg tror pcen din bare er treg. Har aldri opplevd å måtte vente så lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg sjekket her og Destiny 2 det tar ca 2,30 min til å bli spillbart med det samme irriterende loading screens (som ikke kan skippes) osv, til sammenligning det World Of Warcraft 20 sekunder, man blir så irritert på å vente så man bruker Crtl-alt-delete til bare for å slippe ventinga så spillet blir ikke spilt mye her etter i irritasjon! Rart de ikke kan skjønne at folk ikke gidder å se alt "intro" og reklame for alle som har bidratt, dritt vær gang de skal spille samme med Shadow Of Mordor tar all evighet! og min maskin er omtrent siste skrik med fiber!! 2,3 min? er da snakk om få sekunder her....synes loading i grunn er veldig rask. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Kjenner meg igjen i dette. Destiny 2 er tydelig laget i hovedsak for consol, og kopiert over til pc. Er mye bra de har gjort men også VELDIG mye dårlig/ugjort. Se på inventory, map, chat, og mye annet så ser vi fort at det er lagt opp for de på ps4 og xbox, Jeg irriterer meg også veldig mye over dette men pr dags dato så koser jeg i spillet. Får mye av samme følelse jeg hadde med no man sky faktisk (D2 er selvfølgelig et mye bedre produkt men var ui og følelsen av å spille consol spill som til syvende og sist fikk meg til å slutte å spille det spillet. Så vi får se hvor lenge jeg blir d2 spiller og eventuelt når dette blir til en for stor plage. En ting er sikkert, jeg orker ikke å rerolle, for å lvl'e fra 1-10 fant jeg til tider forferdelig kjedelig. Er langt unna å kunne dømme spillet siden jeg kun er lvl 14 men fra hva jeg har prøvd av både pve og pvp så er dette et 6-7/10 spill. edit: på vanlig HD (ikke plass på SSD) så kan jeg bekrefte at det fort kan ta opimot 2 min fra man starter destiny 2 til man får startet å spille. Endret 29. oktober 2017 av MysticoN Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Min ligger på hdd, men skal legge den på SSD. Blir det merkbar tro? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Vil tro det, er mye loading i dette spillet. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ikke noe lange lastetider her. Dere har nok dårlig maskinvare. Faktisk forbudt å klage på lastetid, om man har installert splllet på en snurredisk! Spillet er knallbra og jeg gir det i hvertfall 9/10 Lenke til kommentar
Nisirius Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Kan heller ikke si at jeg merker stort til loading tider. (sitter dog med spillet på ssd og fiber tilkobling.)Eneste var igår under strikes/nightfall så var det noe venting da fireteamleader ikke har verdens beste nett. Så om du spiller i gruppe tror jeg man må vente til alle har fått loada området man skal i. Jeg kan noen ganger spawne før de andre, men vi er like lenge i orbit før vi "lander". Per nå syns jeg destiny 2 er en del bedre på alt enn destiny 1 var. Dog syns jeg nye tower er litt rotete De må dog få til en fungerende chat både ./all eller ./general chat etc.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Ikke noe lange lastetider her. Dere har nok dårlig maskinvare. Faktisk forbudt å klage på lastetid, om man har installert splllet på en snurredisk! Spillet er knallbra og jeg gir det i hvertfall 9/10 i5-2500k gtx 1050 ti på snurredisk. Er fult klar over at jeg ikke har nasa maskin, men var ikke klar over at det var forbudt å klage om det var på "snurredisk". De burde vel ha med SSD under system kravene da. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Har spillet installert på snurredisk selv men er ikke plaget med at det tar for lang tid å laste. Edit: tok meg 1m og 28s å komme meg til "orbit" fra jeg trykket på play game. Mens det skjedde holdt Epic launcher på å oppdatere seg selv og Fortnite. Edit 2: Denne gangen uten programmer som holder på i bakgrunnen tok det 48 sekunder å komme til orbit. Endret 29. oktober 2017 av Ooinaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå