stigfjel Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvorfor får vi ikke tak i minnebrikker fra Samsung i Norge? Samsung er et rimelig bra merke og lager minne av utmerket kvalitet. Grunnen til at jeg har lyst på Samsung-minne er at jeg nå har RDRAM laget av Samsung. Det er PC800 RDRAM som jeg kjører glatt på PC1066. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det eneste Samsung er godt for innen hardware må være minne. Hardisken min som var samsung var noe dritt Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det eneste Samsung er godt for innen hardware må være minne. Hardisken min som var samsung var noe dritt Har bare hørt god-ord om Samsung Hdd jeg Dessuten lager de jo kanonbra lcd-skjermer også. Minnebrikker fra Samsung er faktisk ganske utbredt på skjermkort o.l. etter hva jeg har forstått, så det hadde jo ikke vært dumt å få de inn nei. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 SAMSUNG er verdens største produsent av DRAM ja. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Lager Samsung DDR-minnemoduler? Trodde de bare produserte minnebrikkene som andre produsenter bruker på sine minnemoduler. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Joda, Samsung lager sine egne DDR-brikker, ja. Tipper de kan klokkes ganske heavy... Akkurat som at ATI lager sine egne kort samtidig som de selger grafikkbrikker til andre produsenter. Endret 9. desember 2003 av stigfjel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det eneste Samsung er godt for innen hardware må være minne. Hardisken min som var samsung var noe dritt Har bare hørt god-ord om Samsung Hdd jeg Dessuten lager de jo kanonbra lcd-skjermer også. Minnebrikker fra Samsung er faktisk ganske utbredt på skjermkort o.l. etter hva jeg har forstått, så det hadde jo ikke vært dumt å få de inn nei. Nah, ikke fra erfaring her. Kan ha vært tilfeldig, men min 80GB 7200RPM Samsung HD bråkte, varte i 6 måneder, og var ikke like rask som min Seagate nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå