Gå til innhold

Skal på fest der det kommer 70+, Hvordan enkelt ta med drikke ?

Anbefalte innlegg

Har en liter vodka + litt ordentlig Tequila jeg skal ta med, men det er som tittelen sier 70+ folk i et lokale som kanskje er noe lite for så mange, så trangt og kos skal det bli.

Men, jeg har ikke spesielt lyst til og ta med 1,5 liter sprit og en haug med blandevann og sette fra meg det i en pose.

Noen forslag ? Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt problemet. Er du redd for at noen skal drikke det du tar med, eller er du usikker på stilen rundt det her? Vet jo ikke hva slags arrangement dette er, men skjønner at det kan virke litt .. rart å komme med en kiwi-pose med noen flasker i.

Men likevel; Hvis det er sånn at alle skal ha med egen drikke, og kanskje låne litt av hverandre, så ville jeg ikke bekymret meg. Jeg ville tatt med 1 x 70 cl whisky og 2 stk iskalde 1.5 liter pepsi max. Og bedt arrangøren ha masser av isbiter tilgjengelig ^^ 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt problemet. Er du redd for at noen skal drikke det du tar med, eller er du usikker på stilen rundt det her? Vet jo ikke hva slags arrangement dette er, men skjønner at det kan virke litt .. rart å komme med en kiwi-pose med noen flasker i.

Men likevel; Hvis det er sånn at alle skal ha med egen drikke, og kanskje låne litt av hverandre, så ville jeg ikke bekymret meg. Jeg ville tatt med 1 x 70 cl whisky og 2 stk iskalde 1.5 liter pepsi max. Og bedt arrangøren ha masser av isbiter tilgjengelig ^^ 

Festen, som nå er vell overstått var en Haloween fest med masse folk. Det er veldig mange folk der som ikke kjenner hverandre og i fjor så var det flere ganger at folk tok øl/sprit som ikke tilhørte dem. Jeg løste problemet med og ta en hel flaske vodka, blande den med 2 liter redbull og helle det over på 2 stk 1,5 liters flasker.. Ikke elegant men det funka.

Lenke til kommentar

I see. Ja, det kan være et problem. Når det er så mange folk, må arrangøren ha noen retningslinjer. Godt lederskap forhindrer sånn bullshit. Jeg ville foreslått at alle tok med alkohol og blandevann til for eksempel 300 kr hver, så kan alle drikke hva de vil. Så får alle smakt noe nytt og spennende.

Lenke til kommentar

I see. Ja, det kan være et problem. Når det er så mange folk, må arrangøren ha noen retningslinjer. Godt lederskap forhindrer sånn bullshit. Jeg ville foreslått at alle tok med alkohol og blandevann til for eksempel 300 kr hver, så kan alle drikke hva de vil. Så får alle smakt noe nytt og spennende.

Ikke så dumt, Trur jeg skal prøve ut det på den neste festen jeg arrangerer.(jeg arrangerte ikke den festen tråden handler om)

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...