Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Drikker mye vann

Gouldfan

Anbefalte innlegg

Ikke noe å frykte så lenge du ikke drikker enorme mengder på kort tid, noe som faktisk kan være dødelig. Min bror veier rundt 100 kg, trener mye og drikker 3 liter på en inaktiv dag og 4 liter på en aktiv dag. Dette er rent vann i tillegg til kaffe++. Dette er nok veldig individuelt skal du se. 

Selv klarer jeg meg fint med 1-2 liter væske om dagen, men kan uten problem drikke 3 liter hvis det er brus tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Jeg drikker bare når jeg er tørst og teller ikke liter.

Jeg teller jo aldri liter heller...

NÅ gjør jeg det midlertidig forføyning å finne ut om jeg er diabetisk. Fordi medisiner jeg tar klart kan gi sukkersyke.

Faktisk såpass at farmasøyten.. medisin produsent er saksøkt for 500 millioner dollar.

Idag hjemme slapper av er jeg oppe i 2 liter vann, et glass juice og to kaffe, og et glass Pepsi Max til middag...

Mandag slutter jeg å telle, og sjekker meg hos legen.

For å slippe angst/stress og telling av vannflaske...

Får du ikke slutte å ta den da?

Lenke til kommentar

Jeg drikker bare når jeg er tørst og teller ikke liter.

Jeg teller jo aldri liter heller...

NÅ gjør jeg det midlertidig forføyning å finne ut om jeg er diabetisk. Fordi medisiner jeg tar klart kan gi sukkersyke.

Faktisk såpass at farmasøyten.. medisin produsent er saksøkt for 500 millioner dollar.

Idag hjemme slapper av er jeg oppe i 2 liter vann, et glass juice og to kaffe, og et glass Pepsi Max til middag...

Mandag slutter jeg å telle, og sjekker meg hos legen.

For å slippe angst/stress og telling av vannflaske...

Får du ikke slutte å ta den da?
Legen min sa nei forrige gang. Det er en bivirkning for mange, men jeg som trener 3 timer 3-4 dager i uka og prøver å spise sunt og nøysomt håper jeg ikke er en av dem.

Et mer skremmende bivirkning som står på pakken... Vet du hva den er... Plutselig dødsfall.

Har brukt medisinen i drøye 10 år og har trappet voldsomt ned fra 20 til 10 mg daglig.

De andre tror 3 medisiner jeg har prøvd som alternativ gav meg depresjon, krampeanfall og demens...

Den jeg har brukt i ca 10 år fungerer jeg normalt på, minus litt trøtt om morgenen.

Som pearl jam sang..

I'm still alive

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Tror det er samme som jeg går på, 20mg per døgn. Vettafaen hva den skal hjelpe mot, men tipper virkeligheten...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan seponere helt ned. Er frisk idag, og egentlig skal man bare ta den om man er helt syk.

Tror systemet er korrupt. Det var allmennlege som fikk de til å trappe ned pga endrede leverprøver.

Nå er lever helt fin igjen.

Så vi lever i en pille trille verden.

Glad fastlegen hjalp meg ned...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Ja, til meg sa de man må ta den i 2-5 år fra siste symptom, nå er det 9 år siden... hvert år økte det med ett år.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

De har prøvd å prakke på meg alt mulig...

Den jeg fikk krampeanfall og 24 timers skjelvinger for...

Hva var grunnen til den? At JEG sjekket 1 til to ganger at jeg har låst døra...

Det skulle kurere mot såkalt OCD tvangslidelser..

Fasit er at jeg har påvist dårlig kortidsshukommelse.. lol

Siterer musikk igjen..

Dum dum boys

Lunch i det grønne- ER ikke lenge til de finner ut EN KUR FOR ALT, EN KUR FOR ALT...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...