Marius_J Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Har ikke 4k, men skulle ønske litt mer fps. Lugger godt iblant. Jeg har installert versjon 1.5 som jeg tror skal ha forbedringene til ps pro. Men vet ikke om pro funksjonene er aktive, føles ikke slik når jeg spiller. Noen som vet? Mvh Marius Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Det er vel lite vits med 4K om teksturene ikke er tilpasset. Husk at dette spillet er super-optimalisert fra før og da skal det ikke mye endringer til for at det blir dårligere ytelse og en kjipere samlet opplevelse. Hele greia er en tradeoff som de sannsynligvis mener ikke er verdt det for 4K. Du får ikke både mer FPS og høyere oppløsning uten bedre hardware. Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2017 Man kan jo ofte velge mellom forbedret grafikk og FPS på ps pro. Så egentlig det jeg lurte på. Siden spillet er laget for vanlig ps så tenkte jeg at proen kunne klare og kjøre spillet smoothere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå