Snooz Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Hei <detaljer slettet i etterkant> Hvordan kan jeg få til en engangsbetaling med minst mulig styr B2B? Endret 25. januar 2019 av Snooz Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hvordan kan jeg få til en engangsbetaling med minst mulig styr B2B? Bitcoins!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Høres ikke særlig lovlig ut, i og med at man da ikke betaler skatt. Det kan skade dere i det lange løp. Dersom dere ønsker å framstå seriøst så er ikke dette noe dere bør drive på med. Endret 27. oktober 2017 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bitcoin er fullt lovlig (enn så lenge), det er det å ikke betale skatt som er forbudt. Tro meg, jeg vet litt om dette å ikke betale skatt. Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Høres ikke særlig lovlig ut, i og med at man da ikke betaler skatt. Det kan skade dere i det lange løp. Dersom dere ønsker å framstå seriøst så er ikke dette noe dere bør drive på med. Pengene inntektsføres som inntekt, men jeg utsteder altså ikke faktura. Jeg skal selvfølgelig utføre det helt lovlig. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Du må vel gi en kvittering, en kontantnota. Kan du ikke bare skaffe deg en iZettle så du kan belaste kortet? 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) iZettle? Edit: agvg var før meg! Endret 27. oktober 2017 av Dapp47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå