AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hei! Har vært lamme en jente(dame) i de siste. Hun sov hos meg 3 dager på rad. Vi har laget mat sammen. Siste natten hun sov her, hadde vi sex. Dagen etter kjørte jeg henne på jobb, vi kysset hadebra som vi hadde gjort de tidligere dagene. Deretter ble det helt tyst fra hun. Har sendt hun noen snapper om hva hun styrer med og om vi skal finne på noe (har også invitert hun ut på resturant, som hun heller ikke svarte på). Har også skrevet til hun på FB, men da var det noe helt annet. Var om hun hadde funnet en gjenstand som ble avglemt her på et nach. Ser hun har lest meldingen men ikke svart. Noen som vet hva dette er? Spiller hun såkaldt "HTG"? Eller har hun plutselige mistet interesssen? Jeg trodde dette gikk veldig bra i hvertfall. Vi hadde det hvertfall veldig trivelige de dagene vi holdt på. Lå koste på sofaen og så serie osv. Vi er i midt av 20 årene begge to. Anonymous poster hash: d76a3...11e Anonymous poster hash: d76a3...11e Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 La henne være en stund. Det virker litt i overkant for øyeblikket. Få jenter liker at gutter legger hele sitt liv til siden for å bare være med dem. Hvis hun virkelig er interessert vil hun svare etterhvert. men du må nok belage deg på å være litt mer tålmodig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 La henne være en stund. Det virker litt i overkant for øyeblikket. Få jenter liker at gutter legger hele sitt liv til siden for å bare være med dem. Hvis hun virkelig er interessert vil hun svare etterhvert. men du må nok belage deg på å være litt mer tålmodig. Jepp! Man er vel bare pent nødt å være tålmodig. Anonymous poster hash: d76a3...11e Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Unngå for all del å sende henne noen flere meldinger før hun eventuelt svarer deg. Enten er det en slags test, eller så var du et verktøy for henne. Ikke ved noen av disse alternativene er det til din fordel om du overlesser henne med meldinger. Bitches be crazy. Endret 27. oktober 2017 av Drogin 3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Nå sier du jo ikke hvor lenge siden du hørte fra henne sist. Var det rundt midsommer, eller forrige helg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2017 Hei! Har vært lamme en jente(dame) i de siste. Hun sov hos meg 3 dager på rad. Vi har laget mat sammen. Siste natten hun sov her, hadde vi sex. Dagen etter kjørte jeg henne på jobb, vi kysset hadebra som vi hadde gjort de tidligere dagene. Deretter ble det helt tyst fra hun. Har sendt hun noen snapper om hva hun styrer med og om vi skal finne på noe (har også invitert hun ut på resturant, som hun heller ikke svarte på). Har også skrevet til hun på FB, men da var det noe helt annet. Var om hun hadde funnet en gjenstand som ble avglemt her på et nach. Ser hun har lest meldingen men ikke svart. Noen som vet hva dette er? Spiller hun såkaldt "HTG"? Eller har hun plutselige mistet interesssen? Jeg trodde dette gikk veldig bra i hvertfall. Vi hadde det hvertfall veldig trivelige de dagene vi holdt på. Lå koste på sofaen og så serie osv. Vi er i midt av 20 årene begge to. Anonymous poster hash: d76a3...11e Anonymous poster hash: d76a3...11e Du maser altfor mye. La det bli med en melding og vent til henne svarer. Svarer henne ikke så går du videre. Det er mulig henne har flere baller i luften. Anonymous poster hash: 0a694...923 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Nå sier du jo ikke hvor lenge siden du hørte fra henne sist. Var det rundt midsommer, eller forrige helg? Nevnte vel ikke dette. Er ikke så lenge siden. Var i slutten av forrige helg/starten av denne uke. Du maser altfor mye. La det bli med en melding og vent til henne svarer. Svarer henne ikke så går du videre. Det er mulig henne har flere baller i luften. Anonymous poster hash: 0a694...923 Jepp! Har nå innsett at det bare er å vente til hun svarer, visst hun nå da svarer. Er vel ikke helt usannsynlig hun har flere baller i luften også. Anonymous poster hash: d76a3...11e Anonymous poster hash: d76a3...11e Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Det der er en lame, LAAAAAMMMMEEEEE unnskyldning, du bør fortest mulig bare innse at hun ikke gidder deg mer og hvis dette er en test burde du bare sparke hun ut fortest mulig, man tester ikke, enten så er det game on eller ikke og her er det neppe mye for deg å hente, beklager å måtte si det. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Har sendt hun noen snapper om hva hun styrer med og om vi skal finne på noe (har også invitert hun ut på resturant, som hun heller ikke svarte på). Høres ut som du maser fælt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Har sendt hun noen snapper om hva hun styrer med og om vi skal finne på noe (har også invitert hun ut på resturant, som hun heller ikke svarte på). Høres ut som du maser fælt. Hmm. Har vel kanskje mast litt for mye. Men har kun vært snakk om 2-3 snapper over noen dager og en gang på face + et spm om hun hadde funnet en gjenstand fra et nach her. Det der er en lame, LAAAAAMMMMEEEEE unnskyldning, du bør fortest mulig bare innse at hun ikke gidder deg mer og hvis dette er en test burde du bare sparke hun ut fortest mulig, man tester ikke, enten så er det game on eller ikke og her er det neppe mye for deg å hente, beklager å måtte si det. Jepp! Er vel ikke helt usannsynlig at hun ikke gidder mer. Var bare at det skjedde så vannvittig brått. Det gikk liksom fra hadebra kyss på morgen til at det ble helt stilt. Joda. Men livet mitt går videre. Var nå greit det ble avsluttet såpass tidlige isåtilfelle. Men visst det er "test" . Så skjønner jeg ikke helt hva hun prøver å teste. Anonymous poster hash: d76a3...11e Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Det som stikker seg ut her hos meg er at dere hadde sex, og så slapp du henne av neste morgen og det var det. Det er godt mulig hun bare var ute etter en runde kjepp, og/eller hun følte ikke dere var seksuelt kompatible og bare kutta deg ut. Det kan være hundre grunner til at hun ikke har kontakt med deg mer, men det er hvertfall ræva gjort av henne dersom det ikke er snakk om noe spesielt. Move on 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2017 Det som stikker seg ut her hos meg er at dere hadde sex, og så slapp du henne av neste morgen og det var det. Det er godt mulig hun bare var ute etter en runde kjepp, og/eller hun følte ikke dere var seksuelt kompatible og bare kutta deg ut. Det kan være hundre grunner til at hun ikke har kontakt med deg mer, men det er hvertfall ræva gjort av henne dersom det ikke er snakk om noe spesielt. Move on Jeg tipper det var noe der. Sikkert ikke den beste sexen for noen av partene. Jada. Livet går videre. Var nå en nyttig erfaring om ikke annet. Får se. Visst det kun er tyst fra hun, så får jeg høre om ei stund på hva som gikk galt. Anonymous poster hash: d76a3...11e Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Lavmål, men veldig vanlig. Vær glad for at du slipper å forholde deg til henne (men går for eksempel glipp av sex). Kan virke som at du har vært for masete og "på", men hun kan ha bestemt seg for å droppe deg før det. Endret 28. oktober 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 "Visst det kun er tyst fra hun, så får jeg høre om ei stund på hva som gikk galt" Don't. 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Nei enig der. Drit i henne helt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2017 Lavmål, men veldig vanlig. Vær glad for at du slipper å forholde deg til henne (men går for eksempel glipp av sex). Kan virke som at du har vært for masete og "på", men hun kan ha bestemt seg for å droppe deg før det. Jepp! Kan virke slikt ja. Anonymous poster hash: d76a3...11e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå