snippy14 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Skal fortelle litt om det menneske jeg er gift med. Ble sammen i 85, han flyttet da inn i min tjeneste bolig og bodde gratis sammen med meg .Betalte også hans parkeringsplass .Han var ikke intressert i å betale husleie. Så overtok vi et gårdsbruk og der fortsatte jeg å ha alle utgifter. Og siden jeg overtok gården på odel , så hadde jeg alle utgifter ( opppussing, faste utgifter).Alle ting vi kjøpte var det jeg som betalte. Vi fikk også barn ,som han heller ikke brukte penger på. Det han brukte penger på var hunder og jakt. Han har nesten aldri kjøpt noe til sine barn, han har fire barn. Jeg fikk aldri en klem av han. Kyss fikk jeg heller ikke, sa da at han ikke ville spise opp andre sin mat.. Så noen kjæreste var han ikke. Ga aldri varme eller gode ord. Var aldri hjelpsom med å kjøre eller hente meg. Sluttet etter hvert å spørre om noen tjenester, fordi jeg viste at han ble irritert. Fødseldagsselskaper likte han heller ikke. Han har alltid vært negativ til kjøring og henting av sine barn. Mine barn sier at de aldri har hatt noen far. Jeg vet ikke hvorfor jeg godtok å ha det slik, for jeg hadde ikke en partner å snakke med. Det var vanskelig å ha en samtale med han. Han var en annen person overfor andre, da var han blid og hyggelig. Så etter 25 år var jeg dessverre utro, noe av det dummeste jeg gjorde. Det har vært et helvete siden. Den dagen han oppdaget det, hadde han hagla ved siden av seg. Jeg var ikke helt sikker på hva han skulle bruke våpnet til. Så forandret han seg fullstendig. Han ble en annen person. Han ville gifte seg. Han krevde sex mange ganger om dagen, leste av kilometerteller i bil, gjemte gps i bilen, alla telefonsamtaler via video. Fra å være en kald og likegyldig , ble han nå veldig forelsket, og ble faktisk en pappa for sine barn. Etter ca fire år oppdaget han facebook .Og etter en stund så satt han der hele tiden. Han enset ingen ting rundt seg. Sluttet å bry seg om sine barn ,og hunder. Det var kun facebook .Der var det nok av tilbud. Hele Facebook kontoen ble veldig privat. Det spilte ingen rolle om han var gift, de møttes flere ganger. Og jeg er sikker på at han var utro . Han informerte samtidig hele familien sin om min utroskap, og truet med å legge det ut på facebook. Han sa også at han kunne ikke fatte hvorfor han hadde giftet seg med meg, han mente han måtte ha vært syk. Han fortsatte med nye forhold og mer utroskap. Han fortalte også at han hadde vært på båtturer til Danmark mange år tilbake hvor han hadde blitt avbrutt med i senga, og nesten fått med seg en annen i dusjen.Så lysten til å være utro var nok der. Han har også vært på mange gutteturer .Så jeg tror han har vært utro mange ganger. Facebook forholdene fortsatte. Den ene han hadde var gift. Hun hadde vært gift i nesten et år med en mann 25 år eldre en seg. Hadde sju barn med fire forskjellige menn. Fy faen sier jeg, blir kvalm. Etter første hotellturen deres å planla de å flytte sammen, og derfor fant de seg en leie leilighet. Godt planlagt. iden min mann ikke gidder å være med på å dele utgifter så fikk de et problem. Når han skjønte at han måtte være med på å betale. Så satt han i huset her å hulket og skrek som en unge, han var syk. Hun var 12 år yngre enn han, så hun forventet at han skulle betale. Han kjøpte også en ring til denne gifte dama, som han trodde hun skulle gå med hele tiden. Han presset meg til å ringe til mannen hennes, for å avsløre henne Det forholdet han har nå er til ei gift kjerring . Det har vart ca 1 år. Vært hjemme der i huset flere ganger. Flere overnattingsturer. Min utroskap tabbe bruker han mot meg hele tiden,Jeg tror også at han snakker om hva jeg har gjort med disse damene og raker ned på meg. De er i hvertfall ikke noe bedre. Har veldig lyst til å ringe anonymt til mannen hennes. Jeg fikk et helvete etter at jeg var utro., og ikke skjønner jeg at han syntes der er greit at andre gifte er utro. Er det en hevn. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Men likevel fortsetter du i denne travestien som er verre enn noe Ibsen drama? Hiv ham ut i dag! Alvorlig talt: At du finner deg i dette år etter år er verre enn "utroskapen" noen av dere er skyld i. Endret 27. oktober 2017 av ozone 4 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Sterk historie, men det finnes bare en god løsning her. Du må ta avstand fra han, flytte for deg selv og ha så lite med han å gjøre som det er praktisk mulig å ha. Nå er vel barna voksne så det ikke blir et "problem" i så fall. Det vil antakelig være svært vanskelig å gjøre det, spesielt når han reagerer som han gjør. Men på sikt er det eneste løsning, slik jeg vurderer det basert på det du skriver. Masse lykke til. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Jeg vil si du ikke var utro. Endret 27. oktober 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hva er poenget med den posten? Du trenger vell ikke hjelp til å finne ut hva du skal gjøre? For det virker rimelig soleklart for meg. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 "Jeg fikk et helvete etter at jeg var utro., og ikke skjønner jeg at han syntes der er greit at andre gifte er utro. Er det en hevn." Dette var en veldig kompleks situasjon. Men det virker jo utelukkende som at det er mye disharmonier mellom dere. Ønsker du å fortsette å ha det sånn? Hvilket utfall tenker du er det beste hvis du tenker 10 år frem i tid? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Nei, det er ingen hevn at du gjør akkurat hva han ber om og prøver å ødelegge forholdet denne gifte dama har til mannen sin så hun blir mer villig til å involvere seg mer med din ektemann. Den beste hevnen er ett liv godt levd, så kast han ut og finn noen som faktisk setter pris på deg og det du kan tilby. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg vil si du ikke var utro. Hvordan begrunner du det? Hvis hun sier at hun var utro, så var hun nok det. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Spark ham ut så fort som mulig. At du har holdt ut med ham såpass lenge er vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg vil si at allerede her har du en dealbreaker. "Skal fortelle litt om det menneske jeg er gift med. Ble sammen i 85, han flyttet da inn i min tjeneste bolig og bodde gratis sammen med meg .Betalte også hans parkeringsplass .Han var ikke intressert i å betale husleie." Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Hvorfor valgte du å reprodusere deg med han? 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg vil si du ikke var utro. Hvordan begrunner du det? Hvis hun sier at hun var utro, så var hun nok det. Det var jo i praksis knapt et forhold. 1 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Er det noe særlig å tenke på ut fra hva du beskriver? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Min utroskap tabbe bruker han mot meg hele tiden. Etter hva jeg leser så var det ikke utroskapen din som var en tabbe, tabben var at du ikke droppet "mannen din" og gikk til fyren du var utro med. Jeg håper du er klar over at du skader barna ved å fortsette i dette forholdet. Hvis du ikke kaster ham ut for din skyld så vær så snill å kast ham ut for dine barns skyld. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Vet ikke hvem som er mest stakkarslig, mannen eller kona som er sammen med ham i 30 år og 4 unger. Dette skulle vært avsluttet i 1986... 4 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Jeg vil si du ikke var utro. Hvordan begrunner du det? Hvis hun sier at hun var utro, så var hun nok det. Det var jo i praksis knapt et forhold. Fortsatt utro. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Ja, jeg skjønner at det i den vanligste forståelsen av ordet var utroskap, men valgte å ordlegge meg slik for å få frem poenget. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Det hele var bare trist å lese. Du må bare gi slipp på ham. Kan forstå at du ble sammen med ham på den tiden da du var alene og trengte samhold, og ikke lett er det å forutsi fremtiden. Men et av de åpenbare varselsignalene du burde ha sett og må se nå er at han er totalt uansvarlig, egoistisk og slu, fra første øyeblikk hvor han ikke ville betale for seg. En godt voksen kar som ikke kommer til å forandre seg, på tide å heve anker og komme seg bort. Livet er for kort. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Du kunne og burde ha gått ut av dette forholdet for lenge siden. I stedet valgte du å være utro. Du har deg selv å takke. Anonymous poster hash: dcb09...cf4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå