Gå til innhold

Feriemålet

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kun 3 gutter, 3 motorsykler og 3 ryggsekker...

Kan si jeg gleder meg ja...

*tenke koffert* :ermm:

Nei, seriøst. Thailand er DET ultimate reisemålet :thumbs:

Rhmm...ikke tenk koffert, mente selvfølgelig 3 kamerater....

Nei, ingenting er som å slapp`a på stranda, med en Singa i hand`a...

(Singa er forøvrig Thaliands største ølmerke, en flaske koster noe over panten til ei ringnes-flaske her hjemme).

Og mopeder er greit nok, men når man kan leie nesten nye/nye Yamaha/Honda 600 choppere til 100kr dagen er det vel så greit som å tøffe rundt på en moped...

Lenke til kommentar

Men man trenger vel lappen til de? Eg hadde ikke moped lappen men det var ikke påkrevd der nede. :wow: eg leide eg og lærte meg å kjøre moped av meg selv. En uke etterpå kjørte eg like gale som de innfødte. Husk å være forsiktig da. Maken til trafikk ulykker har eg aldri sett. Hadde eg hatt digicam så kunne eg ha sendt en del bilder til rotten eller ogrish. :cry:

Lenke til kommentar

:laugh: ehemmmm....kremt..... :dontgetit::laugh:

Lappen? Tror du er sprø jeg mann, eneste lappene de forstår der nede er Baht... Ser jo turister som aldri har sittet på en tohjuling før, leier store 900ccm R-sykler for å leke ........ *galskap*

Trafikkulykker ja.... Ble kjørt i fra sist gang jeg var der... Jeg hadde en ny 250 med eksen bakpå midt i svarteste jungelen, da en vinglekopp med en slags moped (motor+hjul) kom i 110-120km/t og skulle kappkjøre.... :wow: Med tanke på at jeg allerede hadde nokk med å dukke unna kakkerlakker og annet "små"-kryp som kom flyvendes droppet vi det.. :cool:

Så noen stygge ulykker der ja... I boken Lonely Planet, står det at å kjøre utenfor byene på motorsykkel uten hjelm og solid kjøredress var for de som ønsket å ta livet av seg.... Så det etter hvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...