lperik Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sommer og vinter - Hellas og hemsedal! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Sommer og vinter - Sørlandskysten og et varmt sted uten snø Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 kun 3 gutter, 3 motorsykler og 3 ryggsekker... Kan si jeg gleder meg ja... *tenke koffert* Nei, seriøst. Thailand er DET ultimate reisemålet Rhmm...ikke tenk koffert, mente selvfølgelig 3 kamerater.... Nei, ingenting er som å slapp`a på stranda, med en Singa i hand`a... (Singa er forøvrig Thaliands største ølmerke, en flaske koster noe over panten til ei ringnes-flaske her hjemme). Og mopeder er greit nok, men når man kan leie nesten nye/nye Yamaha/Honda 600 choppere til 100kr dagen er det vel så greit som å tøffe rundt på en moped... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Men man trenger vel lappen til de? Eg hadde ikke moped lappen men det var ikke påkrevd der nede. eg leide eg og lærte meg å kjøre moped av meg selv. En uke etterpå kjørte eg like gale som de innfødte. Husk å være forsiktig da. Maken til trafikk ulykker har eg aldri sett. Hadde eg hatt digicam så kunne eg ha sendt en del bilder til rotten eller ogrish. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 ehemmmm....kremt..... Lappen? Tror du er sprø jeg mann, eneste lappene de forstår der nede er Baht... Ser jo turister som aldri har sittet på en tohjuling før, leier store 900ccm R-sykler for å leke ........ *galskap* Trafikkulykker ja.... Ble kjørt i fra sist gang jeg var der... Jeg hadde en ny 250 med eksen bakpå midt i svarteste jungelen, da en vinglekopp med en slags moped (motor+hjul) kom i 110-120km/t og skulle kappkjøre.... Med tanke på at jeg allerede hadde nokk med å dukke unna kakkerlakker og annet "små"-kryp som kom flyvendes droppet vi det.. Så noen stygge ulykker der ja... I boken Lonely Planet, står det at å kjøre utenfor byene på motorsykkel uten hjelm og solid kjøredress var for de som ønsket å ta livet av seg.... Så det etter hvert... Lenke til kommentar
frowe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nord-Norge er fantastisk om sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå