DraZeN Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har vært 5 ganger i spania nå , og trives ganske godt der , men det landet jeg har vært i som jeg trivdes best må være USA! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Bra! Jeg er i USA sånn omtrent tre-fire ganger i året, det er det landet som har alt og mere til! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ååå gi deg .. vi er så forpult lei av deg Florida suger .. faens så høy luftfuktighet at man nesten ikke kan puste jo .. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Det blir man vant til. Hva har du imot FLORIDA? Hvis du vil et sted det er vankelig å puste, da kan du dra til Salt Lake City, tre tusen over havet, førti grader om sommeren og en sjø like i nærheten.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hva jeg har imot florida sa jeg nettop .. følg med da! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Høy luftfuktighet at du ikke kan puste stakkar? Lurer på hvorfor ORlando har flere turister enn NY og London til sammen... Hmmm... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det er ikke alle som har lyst til å dra på tur til terror byen da .. Luft fuktighet er noe dritt, ******* ubehaglig iblandt,sammen med varmen altså... for å ikke snakke om kulde og fuktighet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Eg må si at eg ble voldsomt sjokkert når eg gikk ut av flyplassen i miami. var nesten som å gå inn en badstu eller noe. Der kom eg med den feite genseren og greier. Jaja etter 1 uke så ble eg litt vant til å være klam hele tiden. Fyfanken så mange deilige damer det er i miami. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 En tante av meg bor på Hollywood Beach. Hun klaget over at i fjor vinter var det så kalt at hun måtte gå med genser hele Januar! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 <geekhumor> Mitt perfekte reisemål: 127.0.0.1 </geekhumor> Neida.. Likte Tyskland jeg. Bra priser, bra sjokolade (billig Toblerone, mmmmm), fine byer, bra b33r ++ Ikke overflod av fine damer tho :\ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg tror folk har litt forskjellig oppfatning av hva som er en god ferie her. For noen er det viktig at det skal være varmt. Personlig syntes jeg at opplevelsen er vel så viktig, er så sinnsykt lei av ferier der man drar til et varmt sted bare for å ligge å daffe hele dagen, det klarer jeg utmerket hjemme! Jeg har personlig reist veldig lite utnelands, men det landet jeg likte best var polen (har bare vært i spania, polen, danmark og sverige ) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Thailand= Varmt og masse opplevelser. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Neida.. Likte Tyskland jeg. Bra priser, bra sjokolade (billig Toblerone, mmmmm), fine byer, bra b33r ++Ikke overflod av fine damer tho :\ Tyskland er fint! Var i Berlin og litt rundt i gamle øst-Tyskland i fjor. Synes det var mye bra damer der. Det var også veldig bra uteliv i Berlin. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Thailand= Varmt og masse opplevelser. Å ja, har veldig lyst til å reise til Thailand. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ayia Napa er stede hvis du man liker damer, sol og drikke.. Og hvem gjør ikke det? Bortsett fra homofile avholdsmennesker som skyr solen.. Var der i fjor, og må si meg meget fornøyd.. Er ikke like billig som i andre "sydenland" men billigere enn Norge er det jo selvfølgelig.. Hvis du liker uteliv er dette stede for deg.. Sentrum består vel egentlig bare av utesteder og noen fastfood-kjapper.. Sjekk ut: www.ayianapa.com God Jul Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg var på Madeira med slekta i fjor, det var et helt rått sted. Skal definitivt tilbake dit om jeg får råd.Krakow, Polen er en god nummer to - det må være en av Europas fineste byer. Polen er et sterkt undervurdert land. Om vinteren går jeg i dvale. Endelig noen som har skjønnt det! Gamle-torget i krakow er utrolig stemningsfullt. Og er enig i at det er en fantastisk fin by og i at Polen er et undervurdet land! JA! Krakow er genialt, og billig! Selve Polen er jo også interessant historisk sett, jeg kjørte på et lappeteppe av en betong-motorvei bygd av Hitler på vei til Krakow. Så har du Auschwitz og Birkenau, noe jeg anbefaler alle å besøke - du får et ganske anerledes syn på ting etterpå. Så vidt jeg veit har ikke USA det Sixtinske Kapell, eller Pyramidene i Giza? Den kinesiske mur? Landet har kanskje et av de mest varierte landskapene i verden, men det har langt fra alt. Naiv ting å si. Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Samos er sakene med kakene. En øy i Hellas som ligger like ved Tyrkia. Har vært der 10 ganger. Her er litt info om øyen Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har vært ganske mange steder, men har absolut falt for thailand... Drar nedover en måned i februar, kun 3 gutter, 3 motorsykler og 3 ryggsekker... Kan si jeg gleder meg ja... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 kun 3 gutter, 3 motorsykler og 3 ryggsekker... Kan si jeg gleder meg ja... *tenke koffert* Nei, seriøst. Thailand er DET ultimate reisemålet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Yup. Er ikke noe som å kjøre moped som man har leid til 20kr for 24timer og fylle tanker for 5kr. Sitte på kampsport arena og se på live muay thai mens man pils'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå