Gå til innhold

Feriemålet

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg må si at eg ble voldsomt sjokkert når eg gikk ut av flyplassen i miami. :wow: var nesten som å gå inn en badstu eller noe. Der kom eg med den feite genseren og greier. Jaja etter 1 uke så ble eg litt vant til å være klam hele tiden. Fyfanken så mange deilige damer det er i miami. :wow:

Lenke til kommentar

Jeg tror folk har litt forskjellig oppfatning av hva som er en god ferie her. For noen er det viktig at det skal være varmt. Personlig syntes jeg at opplevelsen er vel så viktig, er så sinnsykt lei av ferier der man drar til et varmt sted bare for å ligge å daffe hele dagen, det klarer jeg utmerket hjemme! Jeg har personlig reist veldig lite utnelands, men det landet jeg likte best var polen (har bare vært i spania, polen, danmark og sverige :blush: )

Lenke til kommentar
Neida.. Likte Tyskland jeg. Bra priser, bra sjokolade (billig Toblerone, mmmmm), fine byer, bra b33r ++

Ikke overflod av fine damer tho :\

Tyskland er fint! Var i Berlin og litt rundt i gamle øst-Tyskland i fjor.

Synes det var mye bra damer der. Det var også veldig bra uteliv i Berlin.

Lenke til kommentar

Ayia Napa er stede hvis du man liker damer, sol og drikke..

Og hvem gjør ikke det? Bortsett fra homofile avholdsmennesker som skyr solen..

Var der i fjor, og må si meg meget fornøyd.. Er ikke like billig som i andre "sydenland" men billigere enn Norge er det jo selvfølgelig..

Hvis du liker uteliv er dette stede for deg.. Sentrum består vel egentlig bare av utesteder og noen fastfood-kjapper..

Sjekk ut: www.ayianapa.com

God Jul

:xmas:

Lenke til kommentar
Jeg var på Madeira med slekta i fjor, det var et helt rått sted. Skal definitivt tilbake dit om jeg får råd.

Krakow, Polen er en god nummer to - det må være en av Europas fineste byer. Polen er et sterkt undervurdert land.

Om vinteren går jeg i dvale.

Endelig noen som har skjønnt det! Gamle-torget i krakow er utrolig stemningsfullt. Og er enig i at det er en fantastisk fin by og i at Polen er et undervurdet land!

JA! Krakow er genialt, og billig! :w00t: Selve Polen er jo også interessant historisk sett, jeg kjørte på et lappeteppe av en betong-motorvei bygd av Hitler på vei til Krakow. Så har du Auschwitz og Birkenau, noe jeg anbefaler alle å besøke - du får et ganske anerledes syn på ting etterpå.

Så vidt jeg veit har ikke USA det Sixtinske Kapell, eller Pyramidene i Giza? Den kinesiske mur? Landet har kanskje et av de mest varierte landskapene i verden, men det har langt fra alt. Naiv ting å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...