PlatinumFlyer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvilke feriemål er mest populære her? Og hva til sommer, hva til vinter? Lenke til kommentar
OuO Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nesten det samme bare det er tropisk og varmt. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sommer: Faktisk så er, tro det eller ei, stedet jeg bor nå drømmeplassen i sommerferien Sommer, skjærgård, sjekte.. Life! Om vintern trekker jeg mot snowboardanlegg rundt om, chiller, konkurrerer, vinner litt penger nå og da(******* nyttig når man trenger bensin til å dra campingvogna..).. Snowboardbum elns? Lenke til kommentar
Deg Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Om sommeren: Hytta, vi har en perfekt hytte, rett ved vannet (fersvann) deg er kjempedigg eg slappe av der på varme somerdager. Vinteren: Rauland, bra bakkr og pappa lager en raklameavis for hotellet så vi bor der gratis i vinterferien Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Thailand var rått så der kunne eg tenkte meg å dra tilbake til. Miami var rått så der kunne eg også tenke meg tilbake til. Eller så kunne eg tenke meg å dra til great barrier reefs i australia og daffe i en av øyene der med fiske stang og null støy og turister. Kunne også tenke meg til japan og være turist der eller new york. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 skal personlig til hellas i jula Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg var på Madeira med slekta i fjor, det var et helt rått sted. Skal definitivt tilbake dit om jeg får råd. Krakow, Polen er en god nummer to - det må være en av Europas fineste byer. Polen er et sterkt undervurdert land. Om vinteren går jeg i dvale. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 glemte hytta på fjellet ja.. KONGE på vinteren :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Selv foretrekker jeg FLORIDA! VARMT OG SOLFYLT, deilige dager der... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Australia!!! Særlig Queensland... Lange solfylte dager, et KJEMPE stort badeland!!! Melbourn og Sydney er vakkre steder, masse å se!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Thailand Også VIL/SKAL jeg til Barcelona snart Endret 10. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 USA har alt. Ikke noe vits å dra andre steder vel?! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 USA har alt. Ikke noe vits å dra andre steder vel?! Ånei! nå prøver du å provosere igjen. Er det rart ingen liker deg. USA er kult men har ikke alt. Det er ikke det samme å være i florida som å være i phuket eller phi phi island. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hva er det USA ikke har? Flroida er BEDRE enn Phuket! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har....du vært i phuket? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Faktisk! En venn av pappa flyttet ned dit, han bor der i et gigantisk hus, flott det, men foretrekker Floridas klima. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Digger florida selv men det er ikke det samme. kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Skjærgården på sørlandet... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hva er det USA ikke har? Et vettugt styre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå